Διπλή συνεργασία ανέπτυξε ο Τουριστικός Οργανισμός Πελοποννήσου (ΤΟΠ) με την εταιρία “ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ” (AUTHENTIC GREECE), γεγονός το οποίο εκτιμάται ότι θα συνεισφέρει αποφασιστικά στην προβολή της Πελοποννήσου, των επιχειρήσεών της αλλά και στην εξωστρέφεια του ίδιου του Οργανισμού.
Η ΄΄ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ΄΄ είναι μια καινοτόμος εταιρία εμπορίας Τροφίμων και Γαστροτουρισμού, που αναπτύσσει συνεργασίες μεταξύ Παραγωγών Τροφίμων και Ξενοδοχείων – Εστιατορίων, επιτυγχάνοντας την από κοινού προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών τους στους καταναλωτές των Καταστημάτων Τροφίμων με πολύ αποδοτικό τρόπο. Είναι ίσως η μόνη εταιρία, που εφαρμόζει πρακτικά τη σύνδεση Επώνυμων Τυποποιημένων Τοπικών Προϊόντων με τον Τουρισμό στα Σημεία Λιανικής (POS) για όλο το χρόνο και μάλιστα με ισχυρά κίνητρα για τον καταναλωτή ως δυνητικό τουρίστα.
Η εταιρία έχει αναπτύξει ένα δικό της παγκόσμια καινοτομικό concept (ΤΕΤοΠ), το οποίο αποτυπώθηκε σε σχετική Μελέτη που υποβλήθηκε στο INSETE (το επιστημονικό -εκπαιδευτικό σκέλος του ΣΕΤΕ) και τελεί υπό την Αιγίδα του ΤΟΠ, ενώ συνέχεια αυτής είναι η συνεργασία με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ) για ένα μεγάλο Προωθητικό Πρόγραμμα στο εξωτερικό προς όφελος των Ελληνικών Ξενοδοχείων.
Το ΔΣ του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου σε πρόσφατη συνεδρίασή του έθεσε υπό την Αιγίδα του τις επικοινωνιακές δράσεις της εταιρίας ΄΄ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ΄΄ που θα έχουν ως αντικείμενο την Πελοπόννησο και τα Ξενοδοχεία της, μέσα από διαγωνισμούς και την έκδοση του Newsletter “Φράση της Eβδομάδας”, που απευθύνονται σε μια πολύ μεγάλη βάση αποδεκτών που αυξάνεται με γρήγορους ρυθμούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου