Ακατανόητες συμπεριφορές δέχονται από εισπρακτικές εταιρείες υπερχρεωμένοι δανειολήπτες, με τους τελευταίους να καταγγέλλουν αφόρητες πιέσεις που δέχονται για την καταβολή των οφειλών τους.
Η ΕΚΠΟΙΖΩ και η ΠΟΜΕΚ «Η Παρέμβαση» με επιστολή τους καλούν για μια ακόμη φορά το Υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης να προχωρήσει άμεσα στην τροποποίηση αυστηροποίηση του νόμου 3758/2009 για τις εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών, ώστε να εκλείψουν τα ως άνω απαράδεκτα φαινόμενα, καθώς και να εντατικοποιήσει τους ελέγχους επιβάλλοντας παραδειγματικά διοικητικά πρόστιμα στις εταιρείες που παρανομούν.
Οι καταγγελίες
Ειδικότερα, από τις καταγγελίες των καταναλωτών, όπως αναφέρει η ΕΚΠΟΙΖΩ, διαπιστώθηκε ότι:
η συχνότητα όχλησης των οφειλετών υπερβαίνει κατά πολύ τα όρια του νόμου (μια φορά ανά 2 ημέρες). Συχνά καλούν καθημερινά και πάνω από 10 φορές τη μέρα
καλούν ακόμα κι αν ο οφειλέτης έχει ρυθμίσει την οφειλή του ή έχει καταθέσει αίτηση με το νόμο Κατσέλη
επικοινωνούν με τρίτα συγγενικά πρόσωπα (υπέργηρους γονείς, ανήλικα τέκνα) των οποίων ουδέποτε είχαν δοθεί στοιχεία επικοινωνίας
καλούν στην εργασία του οφειλέτη και τον δυσφημίζουν σε τρίτα άσχετα πρόσωπα
καλούν με απόκρυψη αριθμού, χωρίς να αναφέρουν το ονομ/μο της εταιρείας στην οποία εργάζονται, αλλά και δεν καταγράφουν τη συνομιλία
ομιλούν με αγενή και προσβλητικό τρόπο, ασκούν έντονη ψυχολογική πίεση που συνοδεύεται συχνά από εκτόξευση απειλών και προσβλητικών χαρακτηρισμών.
Τα παραδείγματα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου