Pages

Τρίτη 9 Ιουλίου 2019

Εφικτή με τον τουρισμό η εσωτερική κατανάλωση 200.000 τόνων ελαιολάδου!

ΕΝΑΝ ΤΟΜΕΑ σε κρίση και χωρίς κατεύθυνση περιέγραψαν οι βασικοί φορείς του ελαιοκομικού τομέα της χώρας, οι οποίοι σε ειδική ημερίδα με τίτλο «Ανοιχτός Διάλογος για το Ελληνικό Ελαιόλαδο», συναντήθηκαν στο αμφιθέατρο του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών με στόχο την συνδιαμόρφωση ενός Στρατηγικού Σχεδίου για την ελαιοκομία και το ελαιόλαδο.
Μέσα από την καταγραφή των προβλημάτων όλου του ελαιοκομικού τομέα , η Εθνική Διεπαγγελματική Οργάνωση Ελαιολάδου που διοργάνωσε την ημερίδα φιλοδοξεί στην συγκέντρωση προτάσεων λύσεων και δράσεων για την βελτίωση της υφιστάμενης κατάστασης, με έναν βασικό προβληματισμό – τον οποίο εξέφρασαν όλοι οι συντελεστές- να αιωρείται πάνω από το αμφιθέατρο: να μην είναι η συνάντηση αυτή μια τρύπα στο νερό, και του χρόνου να επαναληφθεί η ίδια συζήτηση. Σύμφωνα με το ενδιαφέρον ρεπορτάζ του Agronews.gr:
ΤΟ «ΜΑΥΡΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ»
goniotakis
Ο γενικός γραμματέας της ΕΔΟΕ και εκπρόσωπος της Νέας Πασεγές, Γιώργος Γωνιωτάκης, ο οποίος έθιξε το ζήτημα του «μαύρου ελαιολάδου».
Άξιας αναφοράς είναι η τοποθέτηση του γενικού γραμματέα της ΕΔΟΕ και εκπροσώπου της Νέας ΠΑΣΕΓΕΣ, Γιώργου Γωνιωτάκη, ο οποίος έθιξε το ζήτημα του «μαύρου ελαιολάδου» αλλά και την πρόταση, προτού η συζήτηση επικεντρωθεί στις εξαγωγές, να γίνει ένα νοικοκύρεμα της εσωτερικής αγοράς. «Ακούμε συνέχεια για εξαγωγές. Να αποφασίσουμε όμως πρώτα και να μάθουμε ποια είναι η παραγωγή της χώρας, όταν μάθουμε πόση είναι, τι χρειαζόμαστε και τι περισσεύει, τότε να κοιτάξουμε τις εξαγωγές». Μάλιστα ο κ. Γωνιωτάκης υποστήριξε πως με τόσους τουρίστες να καταφθάνουν στη χώρα ετησίως, αν όλοι αυτοί κατανάλωναν κατά την διάρκεια της παραμονής τους στην Ελλάδα, ελληνικό ελαιόλαδο, τότε «μόνο για την εσωτερική αγορά θα χρειαζόμασταν 200.000 τόνους ελαιόλαδο».Ο ίδιος υποστήριξε πως χρειάζεται μια διακλαδική συνεργασία. «Να έρχεται ο τουρίστας και να βλέπει στο τραπέζι του πέντε πράγματα, ελαιόλαδο, κρασί, κηπευτικά. Αυτά τα πράγματα να ψάχνει και στην πατρίδα του και εμείς να έχουμε φροντίσει να είμαστε στο σούπερ μάρκετ της αγοράς του, ώστε να μας πάρει και να θυμηθεί τις διακοπές του». ΦΩΝΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου