Pages

Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2019

Πράσινες καινοτομίες, βιώσιμη ανάπτυξη, ψηφιοποίηση, social media και ελληνική κρίση

ΜΕ τη συμμετοχή 200 συνέδρων, καθηγητών και ερευνητών από περισσότερες από 40 χώρες συνθέτοντας ένα παζλ ακαδημαϊκών μελετητών, επαγγελματιών και ατόμων που ασχολούνται με διάφορες πτυχές της διδασκαλίας και της έρευνας για την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα, τη βιώσιμη ανάπτυξη, την εξωστρέφεια και τη διεθνοποίηση, ολοκληρώθηκε επιτυχώς το 14ο Ευρωπαϊκό συνέδριο Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας (ECIE). Η Ευρωπαϊκή Διάσκεψη για την Καινοτομία και την Επιχειρηματικότητα πραγματοποιείται δεκατέσσερα χρόνια και ανάλογα συνέδρια φιλοξενηθεί παλαιότερα σε Ιταλία, Βόρεια Ιρλανδία, Γαλλία, Βέλγιο, Πορτογαλία και Φινλανδία.
Το συνέδριο έγινε στην πόλη μας το διάστημα 18 – 20 Σεπτεμβρίου, στις εγκαταστάσεις της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών και Πολιτισμικών Σπουδών στο παλαιό στρατόπεδο, με οικοδεσπότη το Εργαστήριο Αειφόρου Ανάπτυξης και Επιχειρηματικότητας (SDE Lab.) του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.
Στην Καλαμάτα, οι πολυάριθμοι σύνεδροι, καθηγητές και ερευνητές παρουσίασαν και συζήτησαν τα ερευνητικά τους αποτελέσματα σε θέματα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας. Με πρόεδρο τον Καθηγητή Παναγιώτη Λιαργκόβα και υπεύθυνο προγράμματος τον Δρ Αλέξανδρο Κακούρη και προσκεκλημένους ομιλητές τον Καθηγητή Paul Jones του Swansea University και τον Πρύτανη του Πανεπιστημίου Πειραιώς, Άγγελο Κότιο τα θέματα τα συνεδρίου κέντρισαν το ενδιαφέρων όλων των παρευρισκομένων.
Η ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ
Στο επίκεντρο της ανάλυσης που έκανε ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πειραιώς, Άγγελος Κότιος, ήταν η δεκαετία της Ελληνικής Κρίσης και ο τρόπος που αυτή επηρέασε και τροποποίησε τον Ελληνικό επιχειρηματικό στίβο και όχι μόνο. Οι κρίσεις λειτουργούν ως οχήματα και μοχλοί και μετασχηματίζουν το σύνολο μιας κοινωνίας σε ατομικό αλλά και σε θεσμικό επίπεδο  παρακινώντας το σύνολο να λάβει εντατικές δράσεις μετασχηματισμού.
Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Σε ταυτόχρονες συνεδρίες αναπτύχθηκαν η καινοτομία μέσω των νέων ψηφιακών συστημάτων και η αξιοποίηση της πληροφορικής που διέτρεξε όλους τους τομείς: από την προσφερόμενη εκπαίδευση και τις ψηφιακές δεξιότητες, στην οργάνωση της επιχείρησης και στη διοίκηση του προσωπικού, τη διαχείριση καινοτομίας, την χρηματοδότηση και τον χρηματοπιστωτικό κλάδο, και ως την εικονική πραγματικότητα και την τεχνητή νοημοσύνη. Η έντονη επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο σύγχρονο μάρκετινγκ. Η καινοτομία στον αγροτικό τομέα και το φαινόμενο της «νεοφοβίας» στα τρόφιμα, η ψηφιοποίηση, τα κοινωνικά δίκτυα και τα ανοιχτά δεδομένα καθώς και παραδείγματα ανάπτυξης υποδομών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου