Το 83,5% των προϊόντων διατέθηκε στην ίδια ή σε σχεδόν ίδια τιμή με την περίοδο πριν από τη Black Friday, ενώ υπήρχε και ένα 1,5% που πωλήθηκε ακριβότερα την ημέρα εκείνη. Κατώτερη των προσδοκιών σε σύγκριση με τις προηγούμενες χρονιές αποδείχθηκε η φετινή Black Friday στην Ελλάδα, με τις εικόνες του μεγάλου συνωστισμού και τις τεράστιες ουρές στα ταμεία των καταστημάτων από νωρίς το πρωί να ανήκουν στο πρόσφατο παρελθόν.
Από το μεσημέρι κι έπειτα, πάντως, η κίνηση σε κεντρικούς εμπορικούς δρόμους, όπως για παράδειγμα στην οδό Ερμού, καθώς και στα μεγάλα εμπορικά κέντρα αυξήθηκε, με το ενδιαφέρον των καταναλωτών να προσελκύουν όχι μόνο τα προϊόντα τεχνολογίας, αλλά πολύ περισσότερο αρκετά φθηνότερα είδη ένδυσης και υπόδησης. Κάποιες επιχειρήσεις προχωρούν και σήμερα Δευτέρα, 2 Δεκεμβρίου σε μεγάλες προσφορές στα ηλεκτρονικά τους καταστήματα στο πλαίσιο της λεγόμενης Cyber Monday, θεσμός που εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 2005, στις ΗΠΑ.
Σύμφωνα με την εικόνα που υπήρχε, το απόγευμα της Δευτέρας σε μία από τις πλέον γνωστές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου (marketplace), η ημερήσια κίνηση από την περασμένη Δευτέρα είναι τουλάχιστον διπλάσια.
Την Πέμπτη, 28 Νοεμβρίου, παραμονή της Black Friday, η συγκεκριμένη πλατφόρμα δέχθηκε 1,5 εκατ. επισκέπτες, ενώ τα κλικ που έγιναν ήταν περίπου 900.000. Πολύ μεγάλη αλυσίδα που δραστηριοποιείται κυρίως στα προϊόντα τεχνολογίας διέθεσε αποκλειστικά μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος κλιματιστικά μηχανήματα, αφυγραντήρες και κάποια μοντέλα κινητών, είδη τα οποία εξαντλήθηκαν στη διάρκεια της εβδομάδας. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον, πάντως, ειδικά σε ό,τι αφορά το ύψος και το εύρος των εκπτώσεων που γίνονται στην Ελλάδα στη διάρκεια της Black Friday, έχουν τα στοιχεία για την περυσινή Black Friday που συγκέντρωσε και επεξεργάστηκε η πλατφόρμα Skroutz: από όλα τα προϊόντα που πωλήθηκαν μέσω της πλατφόρμας Skroutz την Black Friday του 2018, μόλις το 15% διατέθηκε σε σημαντικά χαμηλότερη τιμή (με έκπτωση δηλαδή πάνω από 10%). dikaiologitika
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου