Pages

Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2020

ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ ΧΑΡΑΞΗ ΤΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑ-ΠΎΛΟΣ-ΜΕΘΩΝΗ

Με την επιλογή της βελτίωσης του υφιστάμενου οδικού άξονα και κατά τόπους βελτιώσεις προχωρά το μεγάλο έργο-ΣΔΙΤ αναβάθμισσης του τμήματος Καλαμάτα-Πύλος-Μεθώνη. Το έργο κόστους άνω των 310εκατ.ευρώ, έχει συγκεντρώσει το ενδιαφέρον όλων των μεγάλων εγχώριων ομίλων. Σύμφωνα με έγγραφο του υπουργείου ΥΠΟΜΕ, σε απάντηση ερώτησης του βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Χαρίτση, η κοινοπραξία Μορέας έχει υποβάλει μελέτες που αφορούν το τμήμα Καλαμάτα-Ριζόμυλος, σύμφωνα με την οποία: 
 Ο προτεινόμενος σχεδιασμός με τον οποίο συμφώνησε και η αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου, ακολουθείται η χάραξη του υφιστάμενου τμήματος με κατά τόπους βελτιώσεις και παραλλαγή της χάραξη, για παράδειγμα στη Μεσσήνη. Αυτό σημαίει ότι απορρίφθηκε η παραλιακή χάραξη. Η περιβαλλοντική μελέτη έχει δοθεί προς έγκριση στο αρμόδιο υπουργείο Περιβάλλοντος από τις 10 Δεκεμβρίου 2019 και αναμένεται η σχετική απόφαση. Εδώ αξίζει να ενημερώσουμε ότι έχει δοθεί θετική γνωμοδότηση από το ΥΠΕΝ στον Φάκελο Προκαταρκτικού Προσδιορισμού Περιβαλλοντικών Απαιτήσεων για την βελτίωση υφιστάμενου τμήματος Καλαμάτα – Ριζόμυλος της Εθνικής Οδού 82 (Σπάρτη-Καλαμάτα-Μεσσήνη-Βελίκα-Χατζή-Πύλος).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου