«Η αξιολόγηση είναι ίσως το πιο αποτελεσματικό εργαλείο για να βελτιωθεί η απόδοση του εκπαιδευτικού συστήματος» τόνισε, μεταξύ άλλων, η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, μιλώντας σήμερα στο 8ο αναπτυξιακό συνέδριο, που συνδιοργανώνουν στην Πάτρα η εφημερίδα «Πελοπόννησος» και η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας.
«Το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα θα εκδοθεί υπουργική απόφαση, που θα προβλέπει τη δυνατότητα μετατροπής και άλλων δημόσιων σχολείων, βάσει κριτηρίων, σε πρότυπα και πειραματικά, και ήδη πολλά σχολεία θέλουν να μετατραπούν σε πρότυπα και πειραματικά», σημείωσε.
Ειδικότερα, η υπουργός Παιδείας είπε ότι «δεν μπορώ να κατανοήσω κανένα χώρο εργασίας που δεν έχει αξιολόγηση, διότι είναι ίσως το πιο αποτελεσματικό εργαλείο για να βελτιωθεί η απόδοση του οποιουδήποτε συστήματος, και εν προκειμένω του
εκπαιδευτικού συστήματος».
Στη συνέχεια, ανέφερε ότι «όπως ακριβώς είχαμε πει και προεκλογικά κινούμαστε σε δύο χρόνους» και προσέθεσε: «Ο πρώτος χρόνος έχει ήδη νομοθετηθεί και είναι η αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού έργου. Δηλαδή αξιολόγηση, αυτοαξιολόγηση και εξωτερική αξιολόγηση. Κάτι που προκαλεί αντιδράσεις, αλλά εμείς το θεωρούμε πάρα πολύ σημαντικό και γι' αυτό και υλοποιήθηκε. Άρα, αξιολόγηση από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς που θέτουν στόχους και βάσει του νομοθετήματος, το οποίο ψηφίστηκε πρόσφατα στη Βουλή, αυτοί οι στόχοι πρέπει να επαναπροσδιορίζονται και να εξετάζονται τουλάχιστον ανά δίμηνο. Όμως υπάρχει ένα δεύτερο πολύ σημαντικό κομμάτι, που έχει να κάνει με την εξωτερική αξιολόγηση από την αρχή πιστοποίησης ποιότητας των σχολείων, πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια εκπαίδευση, από στελέχη εκπαίδευσης και από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής».
Ανάρτηση των αποτελεσμάτων αξιολόγησης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου