Pages

Παρασκευή 17 Ιουνίου 2022

«ΕΚΤΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ Ο ΖΩΤΙΚΟΣ ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΠΥΡΓΟΣ-ΚΑΛΟΝΕΡΟ-ΤΣΑΚΩΝΑ»

 


ΕΠΕΣΑΝ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ- ΟΥΔΕΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΟΔΙΚΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ
«Εκτός σχεδιασμού της κυβέρνησης ο ζωτικός οδικός άξονας Πύργος-Καλό Νερό – Τσακώνα»

Ερώτηση στην Βουλή προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, με αφορμή τις παλινωδίες της κυβέρνησης και του αρμόδιου Υπουργείου που παραπέμπουν στις καλένδες την υλοποίηση του οδικού άξονα Πύργος-Καλό Νερό-Τσακώνα, κατέθεσαν  ο Βουλευτής Μεσσηνίας και Τομεάρχης Ανάπτυξης και Επενδύσεων του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Αλέξης Χαρίτσης, ο Βουλευτής Ηλείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Διονύσης Καλαματιανός και άλλοι 17 Βουλευτές του κόμματος.

Οι Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ επισημαίνουν στην ερώτηση τους ότι το συγκεκριμένο έργο εκτός  από την οδική ασφάλεια που θα παρέχει στους διερχόμενους οδηγούς, θα προσδώσει έντονη αναπτυξιακή προοπτική στην ευρύτερη περιοχή. Παράλληλα ο συγκεκριμένος οδικός άξονας θα διασυνδέεται με τον αυτοκινητόδρομο Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα ενώ θα αποτελέσει την νότια απόληξη της Αδριατικής Οδού (σκέλος Πύργος – Καλό Νερό), προσφέροντας έτσι σημαντικότατα αναπτυξιακά οφέλη στην ευρύτερη περιοχή της νοτιοδυτικής Πελοποννήσου. Ειδικά για την περιοχή της δυτικής Μεσσηνίας (Τριφυλία και Πυλία) το έργο αυτό θα συμβάλει καθοριστικά στην περαιτέρω ανάπτυξη της αγροτικής παραγωγής και του τουρισμού, ενώ ο λιμένας της Καλαμάτας θα αναβαθμιστεί σε σημαντικό διαμετακομιστικό κέντρο για όλη την νότια Ελλάδα, εφ’ όσον θα διασφαλίσει την ταχύτερη μεταφορά αγροτικών προϊόντων και εμπορευμάτων.

Επιπρόσθετα αξίζει να σημειωθεί το μεγάλο διεκδικητικό κίνημα που έχει δημιουργηθεί για την υλοποίηση του συγκεκριμένου οδικού άξονα, από φορείς της αυτοδιοίκησης, επιμελητήριων και εμπορικών συλλόγων των νομών Μεσσηνίας και Ηλείας.

Τέλος οι Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ ερωτούν τον Υπουργό Υποδομών:

1) Υπάρχει συγκεκριμένο πλάνο για την υλοποίηση ενός σύγχρονου

Οδικού Άξονα «Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα» και αν ναι, ποιο είναι

αυτό;

 

2) Σε ποιες ενέργειες έχει προβεί μέχρι στιγμής το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σχετικά με το ανωτέρω έργο;

3) Θα επικαιροποιηθούν οι ήδη υπάρχουσες κατασκευαστικές και

περιβαλλοντικές μελέτες; Εάν όχι, θα προβείτε σε νέες μελέτες και

ενδεχομένως σε νέα χάραξη;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου