Θυμίζουμε ότι για το συγκεκριμένο δρόμο έγινε πρόσφατα σύσκεψη –υπό τον Πρωθυπουργό Κυρ. Μητσοτάκη– στο μέγαρο Μαξίμου.
Ειδικότερα, το σχετικό δημοσίευμα, μεταξύ άλλων αναφέρει τα εξής:
Δέκα μεγάλα έργα υποδομής, άλλα σε πιο πρώιμο και άλλα σε πιο ώριμο στάδιο έχει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με στόχο την περαιτέρω επέκταση των συγκοινωνιακών υποδομών της χώρας. Στα δέκα αυτά έργα περιλαμβάνονται έργα οδικά, σιδηροδρομικά και έργα μετρό τα οποία κατά καιρούς έχουν δει το φως της δημοσιότητας.
Δέκα μεγάλα έργα υποδομής, άλλα σε πιο πρώιμο και άλλα σε πιο ώριμο στάδιο έχει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με στόχο την περαιτέρω επέκταση των συγκοινωνιακών υποδομών της χώρας. Στα δέκα αυτά έργα περιλαμβάνονται έργα οδικά, σιδηροδρομικά και έργα μετρό τα οποία κατά καιρούς έχουν δει το φως της δημοσιότητας.
Ποια είναι όμως αυτά τα έργα και σε τι στάδιο βρίσκονται; Ποια δείχνουν να είναι κοντά σε υλοποίηση και ποια μόλις τώρα τροχοδρομούνται και θα μας απασχολήσουν μελλοντικά; Η νέα δεκάδα μελλοντικών έργων είναι η παρακάτω:Επεκτάσεις Αττικής Οδού
Ιωάννινα – Κακαβιά
Επέκταση γραμμής 2 Μετρό Ανθούπολη – Άγιος Νικόλαος
Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα
Νέα Σιδηροδρομική γραμμή Καλαμπάκα – Ιωάννινα – Ηγουμενίτσα
Υποθαλάσσια Ζεύξη Λευκάδας – Αιτωλοακαρνανίας
Τριπλός Κόμβος Σκαραμαγκά
Οδικός Άξονας Δράμα – Αμφίπολη
Οδικός Άξονας Θεσσαλονίκη – Έδεσσα
Νέος Τερματικός ΚΤΕΛ Ελαιώνα
Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα
Το τμήμα αυτό είχε χαθεί από το ραντάρ των κατασκευών για χρόνια λόγω της εμπλοκής στο ΣτΕ κάποιων χιλιομέτρων στην περιοχή του Καϊάφα. Η ένταξη όμως και αυτού του τμήματος (όπως και το Πάτρα-Πύργος) στην σύμβαση παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού, έδωσε νέα πνοή στο έργο.
Επίσης θα πρέπει να αναφέρουμε ότι ψηλά στην ατζέντα της διεκδίκησης το έχουν οι δύο Περιφέρειες Πελοποννήσου και Δυτικής Ελλάδας. Κλείνει το οδικό κύκλωμα στην ευρύτερη περιοχή και βελτιώνει σημαντικά τις οδικές μεταφορές σε όλη την Πελοπόννησο.
Το κόστος του έργου παραμένει άγνωστος χ ο οποίος θα αποκαλυφθεί όταν προχωρήσουν οι μελέτες που ξεκινά το υπουργείο ΥΠΟΜΕ. Δύσκολο έργο, με μικρή ημερήσια κίνηση οχημάτων, θα αποτελέσει πρόκληση για να μπορέσει να μπει στην ουρά προς υλοποίησης. Από τη δεκάδα αυτών των έργων ίσως το πιο μελλοντικό».
Πηγή: Ypodomes.com | Ν. Καραγιάννης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου