Pages

Τρίτη 16 Αυγούστου 2022

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΕ ΟΔΗΓΟΥΣ ΜΕ ΝΕΑ ΟΡΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ


 Αλλαγές στα όρια ταχύτητας αλλά και συνέχιση των έργων οδοποιίας υποσχέθηκε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τονίζοντας ότι το έργο Πάτρα – Πύργος δεν είναι ένα μεγάλο «θα», αλλά πραγματικότητα.

Στον οδικό άξονα και τη σιδηροδρομική γραμμή Πάτρα – Πύργος, στη σιδηροδρομική σύνδεση της γραμμής από Αθήνα με το λιμάνι της Πάτρας, αλλά και στη διασύνδεση όλων των λιμανιών της χώρας με το σιδηρόδρομο, καθώς και στην οδική ασφάλεια, αναφέρθηκε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής.
Μάλιστα, ο Υπουργός ερωτώμενος για την Οδική Ασφάλεια, απάντησε πως υλοποιείται ένα εθνικό στρατηγικό σχέδιο, το οποίο περιλαμβάνει μεγάλα έργα υποδομής, αναμόρφωση του ΚΟΚ, ο οποίος αναμένεται να είναι έτοιμος έως τα τέλη του 2022, με μείωση του ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ./ώρα στις πόλεις, ενώ επισήμανε ότι εξετάζεται σοβαρά το ενδεχόμενο αύξησης του ορίου ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους, καθώς σε αρκετές περιπτώσεις τα όρια είναι εξωφρενικά χαμηλά.
Τέλος, εκτίμησε πως σε λίγο καιρό θα δούμε τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Όσον αφορά στα έργα ο κ. Καραμανλής υπενθύμισε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών είχε εξαρχής πει την αλήθεια, ότι ο οδικός άξονας Πατρών – Πύργου δεν θα γινόταν ποτέ με κατάτμηση, για αυτό και μετά από μία πολύ δύσκολη διαπραγμάτευση με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ο δρόμος πήγε πίσω στον παραχωρησιούχο.
«Αν βγούμε από αυτή την αίθουσα και πάμε στο δρόμο, είναι στημένα τα εργοτάξια, έχουν ξεκινήσει εργολαβίες. Άρα δεν είναι ένα μεγάλο ‘θα’, αλλά μία πραγματικότητα», τόνισε ο κ. Καραμανλής και υπογράμμισε τη σημασία της κατασκευής του Πάτρα – Πύργος για την οδική ασφάλεια.
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δήλωσε ότι ο οδικός άξονας Πάτρα – Πύργος θα είναι έτοιμος σε 36 με 38 μήνες, καθώς ένα μεγάλο κομμάτι θα μπορεί τμηματικά να παραδοθεί και νωρίτερα από τους 40 μήνες της συμβατικής υποχρέωσης. Σημείωσε δε, ότι έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση για την επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Πάτρα – Πύργος με το έργο Κάτω Αχαγιά-Πύργος που θα δημοπρατηθεί μέσα στο καλοκαίρι και θα συμβασιοποιηθεί μέχρι το τέλος του χρόνου.
«Πραγματικά αλλάζει όλη η Δυτική Ελλάδα. Διότι απλούστατα αυτά είναι έργα τα οποία είχαν μείνει επί πολλές δεκαετίες πίσω. Ήταν έργα τα οποία νομίζω οι περισσότεροι πολίτες της περιοχής είχαν πραγματικά ξεγράψει», τόνισε ο κ. Καραμανλής.
Όσον αφορά στη σιδηροδρομική σύνδεση της γραμμής Αθήνα – Πάτρα με το λιμάνι της αχαϊκής πρωτεύουσας, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών σχολίασε: «Πόσα χρόνια συζητάμε για το πώς θα συνδέσουμε το λιμάνι με το σιδηρόδρομο. Διότι νομίζω ότι όλοι καταλαβαίνουμε ότι στην Ελλάδα πρέπει κάποτε το αυτονόητο να γίνει».
Ανέφερε ότι στόχος είναι να υπάρξει όσο δυνατόν μεγαλύτερος βαθμός υπογειοποίησης και πως το συγκεκριμένο έργο έχει ενταχθεί μέσα στα πέντε μεγάλα σιδηροδρομικά έργα, που ήδη έχουν δημοπρατηθεί και έχουν εξασφαλισμένη χρηματοδότηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου