Pages

Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2022

Ο ΑΚΗΣ ΚΑΤΡΙΤΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΟΧΗΜΑΤΩΝ-ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ

 


Η ΝΕΟΤΕΡΗ επιστολή του υποψηφίου Δημάρχου Τριφυλίας Άκη Γ. Κατρίτση


Αποφασίζοντας να ηγηθώ μιας αναγεννητικής προσπάθειας κοιτάζοντας το μέλλον της Τριφυλίας, φροντί
ζω να ενημερώνομαι για ζητήματα της σύγχρονης Αυτοδιοίκησης για θεσμικά και  χρηματοδοτικά θέματα, καλές πρακτικές άλλων Δήμων κλπ. Αλλά  και για την διαχείριση των δημόσιων πραγμάτων από την απερχόμενη Δημοτική Αρχή του Δήμου μας. Ενημερώνομαι λοιπόν καθημερινά από το πρόγραμμαΔιαύγεια, όπου αναρτώνται αποφάσεις, συμβάσεις και πληρωμές, ενημερώνομαι και  από το Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (ΚΗΜΔΗΣ).

Μου προκάλεσαν εντύπωση και το διερεύνησα επισταμέναοι συχνές αναρτήσεις αποφάσεων για τις αναθέσεις επισκευής μηχανημάτων – οχημάτων. Μεγαλύτερη εντύπωση μου προκάλεσε η διαπίστωση ότι στο ΚΗΜΔΗΣ υπάρχουν αναρτημένες ΤΡΙΑΝΤΑ (30!) συμβάσεις (απευθείας αναθέσεις) με Συνεργείο Επισκευής Οχημάτων με έδρα την Τρίπολη!  ΤΡΙΑΝΤΑ Συμβάσεις λοιπόν από 28.05.2020 έως σήμερα, συνολικού ύψους με ΦΠΑ 167.000 Ευρώ, με το Δήμο και ΜΙΑ σύμβαση με την ΔΕΥΑΤ (με πρόχειρο, έστω διαγωνισμό) ύψους με ΦΠΑ 40.882,80€! Εξέτασα περαιτέρω το είδος των συμβάσεων, οι οποίες αφορούσαν 16 οχήματα – μηχανήματα του Δήμου και 11 της ΔΕΥΑΤΔιαβάζοντας τις συμβάσεις μου προκάλεσαν εντύπωση ορισμένες διαπιστώσεις: α. ένα όχημα – μηχάνημα έχει οδηγηθεί στο συνεργείο στην Τρίπολη 5 φορές (μια φορά το εξάμηνο) και έχει κοστίσει 25.000 ευρώ με ΦΠΑ, β. άλλο όχημα – μηχάνημα έχει οδηγηθεί 4 φορές και έχει κοστίσει 28.800 ευρώ με ΦΠΑ κλπ, κλπ.

Ερωτήματα λοιπόν για αυτά τα ομολογουμένως εντυπωσιακά «ευρήματα»:

1οΆραγε πόσα διαπιστευτήρια και πόσα ISO(συνηθισμένη απαίτηση τα 5 ή 6 ISO για να έρθει κάποιος να δώσει προσφορά για έργο στο Δήμο μας!) να έχει αυτό το συνεργείο που καταφεύγουμε σε αυτό και αγνοούμε τα τοπικά συνεργεία και την τοπική οικονομία; (Για αποφυγή παρεξηγήσεων δεν ειρωνεύομαι την κυρία που φέρεται ιδιοκτήτρια του συνεργείου ούτε την επαγγελματική της πληρότητα)

2οΤι είδους χρήση γίνεται σε αυτά τα μηχανήματα – οχήματα που χρειάζονται τόσες συχνές και πολυδάπανες επισκευές; Αν αύριο ζητήσω στοιχεία απολογισμού έργου για κάθε μηχάνημα – όχημα θα μου τα παραχωρήσει το αρμόδιο Γραφείο Κίνησης ή θα τα λάβω ….μετά τις εκλογές; Άραγε να γίνεται τακτικός προληπτικός έλεγχος και συντήρηση ή όταν διαλύονται οδηγούνται σε επισκευή;

3οΥπάρχει οργανωμένη και ορθολογική διαχείριση του στόλου οχημάτων – μηχανημάτων; Γιατί με τέτοια κόστη θα έπρεπε κάποια να έχουν αποσυρθεί, αυτό θα κάναμε όλοι μας για τα οχήματα ιδιοκτησίας μας. Δεν χρειάζεται να αναφέρω τι υποσχόταν ο κ.Δήμαρχος (όλα «της κούτας»!), γι’ αυτά και πολλά άλλα θα έχουμε καιρό……

ΥΓ.: Πως εξηγείται το γεγονός ότι ενώ δαπανώνται χιλιάδες ευρώ, κατ’ έτος, για επισκευές οχημάτων – μηχανημάτων Δήμου Τριφυλίας και ΔΕΥΑΤ, πληρώνονται πρόστιμα επειδή οχήματα – μηχανήματα δεν έχουν περάσει από ΚΤΕΟ; Επιτρέπει η Δημοτική Αρχή να κυκλοφορούν οχήματα – μηχανήματα χωρίς να έχουν περάσει έγκαιρα από τον υποχρεωτικό περιοδικό έλεγχο ΚΤΕΟ; Εάν ναι, γιατι, εξ αυτού, θέτει σε κίνδυνο την υγεία και σωματική ακεραιότητα εργαζομένων και πολιτών; Γιατι να επιβαρύνονται τα πρόστιμα οι δημότες, όπως συνέβη πρόσφατα με πρόστιμο 549 ευρώ;

Άκης Γ.Κατρίτσης

Υποψήφιος Δήμαρχος Τριφυλίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου