Επιδείνωση και στην καλύτερη των περιπτώσεων, στασιμότητα, αυτό βλέπουν για τη συνέχεια του έτους οι καταναλωτές σύμφωνα με τα αποτελέσματα της 18ης ετήσιας έρευνας που διεξήχθη στο Ερευνητικό Εργαστήριο Μάρκετινγκ του ΟΠΑ μέσω τηλεφωνικής δημοσκόπησης σε δείγμα 1507 νοικοκυριών, τα οποία προβληματίζει η αύξηση στο κόστος της ενέργειας και οι ανατιμήσεις στα προϊόντα καθημερινής χρήσης.
Στο θέμα, αναφέρθηκε παρεμβαίνοντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων της τηλεόρασης Best ο καθηγητής του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Διευθυντής Μεταπτυχιακών Σπουδών, Γεώργιος Μπάλτας. «Πληθωρισμός μειωμένος, σημαίνει ότι οι τιμές θα αυξάνονται, αλλά με μικρότερο ρυθμό.
Ο αποπληθωρισμός δε φαίνεται να είναι ορατός», σημείωσε ο κ. Μπάλτας τονίζοντας πως στην καλύτερη περίπτωση ευχόμαστε να μειωθεί η τιμή της ενέργειας. «Οι αποτιμήσεις του 2022 και οι προσδοκίες των καταναλωτών για το 2023 δεν είναι θετικές, με την επιδείνωση και την στασιμότητα να κυριαρχούν στις απαντήσεις των ερωτηθέντων», επισημαίνει ο κ. Μπάλτας, τονίζοντας πως σε ό,τι αφορά στη μέση μηνιαία δαπάνη στα σούπερ μάρκετ η άνοδος εκτιμάται στα 324 ευρώ από 255 ευρώ πέρυσι η οποία αποδίδεται στις ανατιμήσεις των τυποποιημένων καταναλωτικών προϊόντων που είναι πολύ μεγαλύτερες από τον γενικό δείκτη τιμών καταναλωτή. «Η αυξημένη δαπάνη οφείλεται στις αυξημένες τιμές και δεν δημιουργείται από πραγματική αύξηση του όγκου της κατανάλωσης», ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Μπάλτας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου