Pages

Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2024

Κλιμάκιο Ελβετών θα επισκεφτεί το Μάρτιο το σιδηροδρομικό δίκτυο Πελοποννήσου

 


Όπως ανακοινώθηκε από το κίνημα για τη διάσωση και την επαναλειτουργία του

Κλιμάκιο από την πρεσβεία της Ελβετίας, με επικεφαλής τον πρέσβη, θα βρίσκεται στις 15 Μαρτίου στην Αρκαδία, προκειμένου να δει από κοντά το σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου. Αυτό ανακοίνωσαν προχθές τα μέλη του νέου Κινήματος για τη διάσωση και την επαναλειτουργία του Σιδηροδρόμου Πελοποννήσου.

Στην πρώτη συνέντευξη που παραχώρησε το Κίνημα αναφέρθηκαν τα μεγάλα προβλήματα που υπάρχουν στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου από την εγκατάλειψή του, ενώ τονίστηκε ότι πρέπει να υπάρξει κινητοποίηση και ευαισθητοποίηση όλων.

Σταδιακή εξαφάνιση της γραμμής

Ο καθηγητής Κ. Μπρούσαλης από την Αρκαδία, που εκπροσωπεί αυτή τη στιγμή το Κίνημα, αναφέρθηκε στους στόχους τους και στην εγκατάλειψη του σιδηροδρόμου. Αφού υπογράμμισε ότι η σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος – Άργος – Τρίπολη – Καλαμάτα είναι εκτός λειτουργίας τα τελευταία 13 χρόνια, αναφέρθηκε στη ραγδαία δασοποίηση του ανενεργού δικτύου, αλλά και στους βανδαλισμούς που έχουν γίνει τόσο στο ίδιο το δίκτυο όσο και στα διατηρητέα κτήρια, δημιουργώντας συνολικά μια απελπιστική κατάσταση.

Μάλιστα, χαρακτήρισε τη σιδηροδρομική γραμμή της Πελοποννήσου ως «διάδρομο μνημειώδους έργου, μεγάλης αρχιτεκτονικής αξίας».

Επίσης, έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου για σταδιακή εξαφάνιση της γραμμής και οριστική ματαίωση της επαναλειτουργίας της από την Κόρινθο μέχρι και την Καλαμάτα.

Καμία βοήθεια από Δήμους

Επιπρόσθετα, ανέφερε ότι το διάστημα 2004 – 2009 έγιναν κάποια έργα, λειτούργησε για λίγο η γραμμή και μετά σταμάτησε οποιοδήποτε συγκοινωνιακό έργο.

Σχολίασε δε, ότι μέχρι σήμερα το Κίνημα δεν έχει δεχτεί καμία βοήθεια από Δήμους για την επαναλειτουργία της γραμμής, ενώ στη νέα Περιφερειακή Αρχή έχει κατατεθεί ερώτηση για τα χρήματα που ήταν να επενδυθούν στη γραμμή Κόρινθος – Άργος – Ναύπλιο και περιμένουν ενημέρωση για τις προθέσεις της στο θέμα της επαναλειτουργίας της μετρικής γραμμής.

Τέλος, ο κ. Μπρούσαλης είπε πως πρέπει το δίκτυο και οι σταθμοί να καθαριστούν από τα δέντρα και τα κλαριά και να γίνει η ανακατασκευή του με σύγχρονα υλικά.

ΠΗΓΗ Β.Β.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου