Pages

Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

Στο… πάγο με αοριστίες ξανά για το Πύργος-Τσακώνα, ελπίδες γυλοποίησης μια σειρά έργων στη Μεσσηνία

 


Σε τροχαία υλοποίησης βρίσκονται μια σειρά σημαντικών έργων στη Μεσσηνία, στον χώρο των υποδομών.

Για τις εξελίξεις που υπάρχουν και τις προοπτικές που διαμορφώνονται μίλησε στην Καλαμάτα με την ευκαιρία της παρουσίας του αρχικά στην Περιφερειακή Ενότητα Μεσσηνίας, ο υπουργός Υποδομών Χρίστος Δήμας. Ο κ. Δήμας στάθηκε σε όλο το σχεδιασμό που περιλαμβάνει έργα όπως τα οδικά, αλλά και τις εξελίξεις που υπάρχουν με την υπογραφή της συμβάσης παραχώρησης για το αεροδρόμιο της Καλαμάτας.

 


Σε ερώτηση της τηλεόρασης BEST αναφορικά με το έργο Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα, ο Υπουργός ανέφερε πως ουσιαστικά φαίνεται ότι δεν υπάρχουν εξελίξεις, καθότι ακόμη συνεχίζονται οι διαπραγματεύσεις με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, οι οποίες και δεν αναμένεται να αποδώσουν καρπούς ούτε το επόμενο διάστημα.

 

Παράλληλα αναφέρθηκε και στο έργο διασύνδεσης της Καλαμάτας, αλλά και σε όσα αφορούν στον έτερο οδικό άξονα Καλαμάτα- Ριζόμυλος -Πύλος- Μεθώνη

 

ΔΗΜΑΣ ΓΙΑ ΣΑΜΑΡΑ: «Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΝΔ, ΕΥΕΛΠΙΣΤΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΚΟΙΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ»

Ερωτηθείς για τον Αντώνη Σαμαρά, ο υπουργός εξέφρασε την άποψη πως η θέση του είναι εντός Νέας Δημοκρατίας και εξέφρασε την εκτίμησή του προς το πρόσωπο του πρώην Πρωθυπουργού στεκόμενους στους κοινούς αγώνες που προηγήθηκαν και με την ελπίδα πως θα έχουν κοινούς αγώνες και στο μέλλον.

Συγκεκριμένα δήλωσε «Τον πρώην Πρωθυπουργό και πρόεδρο τον Αντώνη Σαμαρά και τον σέβομαι και τον εκτιμώ, πάρα πολύ μάλιστα. Μην ξεχνάμε ότι μου έδωσε τη δυνατότητα να θέσω υποψηφιότητα, να είμαι βουλευτής της ΝΔ το 2012 όταν ήταν πρόεδρος του κόμματος. Με τον Αντώνη Σαμαρά είχαμε στο παρελθόν πολλούς κοινούς αγώνες και για την Περιφέρεια Πελοποννήσου στις τελευταίες εκλογές. Εγώ πιστεύω ότι η θέση του είναι εντός της ΝΔ, ευελπιστώ και στο μέλλον να έχουμε πάλι κοινούς αγώνες».

Να σημειωθεί πως ο Χρίστος Δήμας έκανε αναφορά στον Αντώνη Σαμαρά και κατά τη διάρκεια της ευρείας σύσκεψης στο δήμο, συνδυάζοντας την εξέλιξη της υπογραφής για το αεροδρόμιο της Καλαμάτας  με την πολιτική που προώθησε η ΝΔ για τα περιφερειακά αεροδρόμια από την περίοδο που  κ. Σαμαράς ήταν Πρωθυπουργός.

ΕΥΡΕΙΑ ΣΥΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

Ακολούθησε η παρουσία του στο δήμο Καλαμάτας με ευρεία σύσκεψη για τα ζητήματα παρουσία και στελεχών της ΚΤΥΠ, του Προέδρου της Τίμου Κατσίπου και του Διευθύνοντος Συμβούλου Θανάση Γιάνναρη. Άλλωστε όπως αναφέρθηκε είναι σε εξέλιξη μια σημαντική αναβάθμιση των σχολικών υποδομών με νέα σχολεία και από τη Μεσσηνία να μπαίνουν στη β´ φάση του προγράμματος «Μ. Γιαννάκου».

Ανακοινώσεις και για το νέο κλειστό προπονητήριο 2,5 εκατομμυρίων που πρόκειται να κατασκευαστεί στην Καλαμάτα, στο ακίνητο του 22ου Δημοτικού Σχολείου στα Γιαννιτσάνικα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου