Οι αυστηρές προδιαγραφές του σχετικού νόμου, αλλά και το μεγάλο κόστος προσαρμογής των εγκαταστάσεων, είναι αποτρεπτικοί λόγοι και μέχρι τώρα μόνο δύο πρατηριούχοι της Μεσσηνίας φαίνεται να έχουν καταθέσει δικαιολογητικά για να λάβουν άδεια, αλλά μόνο ο ένας έχει τη διάθεση να ξεκινήσει άμεσα με την έγκρισή της. Ο πρόεδρος των Πρατηριούχων Μεσσηνίας, Γιώργος Καπερώνης, επιβεβαίωσε στο «Θ» ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κανένα πρατήριο με υγραέριο: «Ίσως ακόμα δε συμφέρει να γίνει κάτι τέτοιο, διότι ακόμα είναι μικρός ο αριθμός των οχημάτων που χρησιμοποιούν υγραέριο. Οι διατάξεις που ορίζουν τις προϋποθέσεις για να μπορεί ένα πρατήριο να έχει και τα δύο, είναι αυστηρές. Αυτή τη στιγμή, πράγματι, το υγραέριο συμφέρει στα οχήματα, όμως πληροφορίες αναφέρουν ότι σύντομα η τιμή του θα αυξηθεί. Επίσης, η μετατροπή του οχήματος πρέπει να γίνει από πιστοποιημένο συνεργείο, διότι διαφορετικά υπάρχει πρόβλημα. Όποιος θέλει οικονομικότερη λύση, αυτή είναι το πετρέλαιο. Τα νέα ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα είναι πάρα πολύ οικονομικά». Μικρή αγορά Θετικά, ενώ έχει ήδη προχωρήσει τις διαδικασίες κατάθεσης των απαραίτητων δικαιολογητικών, βλέπει την υπόθεση εγκατάστασης αντλιών υγραερίου σε πρατήριό του ο κ. Δημήτρης Κατσαρός. Μιλώντας στο «Θάρρος», σημείωσε πως στη Μεσσηνία υπάρχουν ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με υγραέριο, όμως αναγκάζονται να πηγαίνουν Τρίπολη για να εφοδιαστούν. Όσο για το πότε εκτιμά πως θα μπορέσει να ξεκινήσει, άφησε να εννοηθεί πως εξαρτάται από τη γραφειοκρατία. Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για εγκατάσταση αντλιών υγραερίου έχει καταθέσει και ο ιδιοκτήτης πρατηρίων Δημήτρης Σώτηρας, ωστόσο δεν προχωρά τη διαδικασία για οικονομικούς λόγους. Όπως διευκρίνισε, το κόστος προσαρμογής των εγκαταστάσεων είναι υψηλό, σε αντιστάθμισμα με τη ζήτηση του προϊόντος. Κατά τον κ. Σώτηρα, αυτή τη στιγμή δεν έχει «ανοίξει» η συγκεκριμένη αγορά στη Μεσσηνία και κρίνει πως επιχειρηματικά «δεν μπορείς να έχεις μεγάλο κόστος δημιουργίας των υποδομών με πολύ μικρή έως ανύπαρκτη αγορά».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου