ΑΠΡΟΣΜΕΝΗ κατάληξη είχε η υπόθεση του πλοίου AMADA μετά την έκδοση της με αριθμό 7/2013 απόφασης του Προέδρου Πρωτοδικών Καλαμάτας, με την οποία κηρύχθηκε απαράδεκτη η συζήτηση της υπόθεσης από το παραπάνω δικαστήριο.
Υπενθυμίζουμε ότι το πλοίο αυτό, το οποίο ναυλοχεί από την 19.11.2005 στον λιμένα της Καλαμάτας εξ αιτίας μιάς κατάσχεσης που επέβαλε Αλβανικών συμφερόντων εταιρία με την επωνυμία «MARZIPAN SH.P.K.», η οποία είχε χρηματική απαίτηση από την πλοιοκτήτρια εταιρία του AMADA, τον Σεπτέμβρη του 2012 παρουσίασε επικίνδυνη κλίση από εισροή υδάτων, λόγω ύπαρξης ρήγματος στη δεξιά πλευρά του πλοίου, εντός του κύτους κάτω από την ίσαλο γραμμή.
Εξ αιτίας της κλίσης αυτής δημιουργήθηκε μικρής έκτασης ρύπανση από σεντινόνερα στο λιμάνι της πόλης, η οποία αντιμετωπίσθηκε μετά από κοινή προσπάθεια της πυροσβεστικής υπηρεσίας, του Λιμενικού Ταμείου, του Λιμεναρχείου και του Δήμου Καλαμάτας και το ρήγμα αποκαταστάθηκε προσωρινά από τοπικό τεχνικό συνεργείο. Τοποθετήθηκε πλωτό φράγμα γύρω από το πλοίο και έγινε απάντληση των υδάτων και η μεταφορά και τοποθέτησή τους σε δεξαμενές.
Το ρήγμα στεγανοποιήθηκε αλλά, επειδή το πλοίο είναι σε κακή κατάσταση και μπορεί ανα πάσα στιγμή να δημιουργηθεί νέο ρήγμα σε άλλο σημείο, ξεκίνησαν νομικές διαδικασίες στο Δικαστήριο της πόλης μας προκειμένου να αρθεί η δέσμευσή του και να απομακρυνθεί από το λιμάνι με ευθύνη της πλοιοκτήτριας εταιρίας του πλοίου ΑΜΑDA «ORIANA MANAGEMENT S.A.».
Εύλογα όμως τίθεται το ερώτημα πως η υπόθεση έφθασε από το 2005 στο έτος 2012 για να απομακρυνθεί το πλοίο από το λιμάνι; Η απάντηση δίνεται από το σύντομο ιστορικό που εκθέτουμε για το οποίο δεν είναι άμοιροι ευθυνών οι δύο εταιρίες και το δυσκίνητο και αναποφάσιστο Ελληνικό Δημόσιο. 'ΦΩΝΗ'
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου