Είναι πρακτικά αδύνατη η επαναλειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου στην Πελοπόννησο, λόγω του ανταγωνισμού με τον «Μορέα».
Την απάντηση αυτή, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του βουλευτή Μεσσηνίας Θανάση Πετράκου, έδωσε ο πρόεδρος του ΟΣΕ Παναγιώτης Θεοφανόπουλος στο Μεσσήνιο βουλευτή, κατά την προχθεσινή συνάντησή τους, στην Αθήνα.
Ωστόσο, στην ίδια ανακοίνωση προστίθεται ότι ο Π. Θεοφανόπουλος γνωστοποίησε στο Θ. Πετράκο ότι «στα άμεσα σχέδια του ΟΣΕ είναι η εκπόνηση μελετών για το προαστιακό δίκτυο της Καλαμάτας, με στόχο να έχει ολοκληρωθεί τον Οκτώβριο και για τη λειτουργία της γραμμής Κορίνθου - Ναυπλίου στο υπάρχον δίκτυο, η οποία θα συνδέεται με τον προαστιακό, ενώ στα σχέδια βρίσκεται και η εκπόνηση μελέτης από την ΕΡΓΟΣΕ για την κανονικοποίηση της γραμμής Πάτρα - Πύργος - Καλαμάτα, που αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2015».
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, ο Μεσσήνιος βουλευτής τόνισε την ανάγκη άμεσης επαναλειτουργίας του προαστιακού σιδηροδρόμου της Καλαμάτας (Καλαμάτα - Μελιγαλάς - Ζευγολατιό - Διαβολίτσι - Κυπαρισσία και Καλαμάτα - Μεσσήνη), όπως και της επαναλειτουργίας της γραμμής Καλαμάτα - ΤΕΙ Καλαμάτας, «καθώς και της λειτουργίας της, απαράμιλλης ομορφιάς, γραμμής Αργους - Καλαμάτας, για την οποία υπάρχει τεράστιο τουριστικό ενδιαφέρον, τόσο από την Ευρώπη όσο και από ολόκληρο τον κόσμο. Παράλληλα, έθεσε επίσης το θέμα της επαναλειτουργίας της μετρικής κλασικής σιδηροδρομικής γραμμής της Πελοποννήσου (Καλαμάτα - Πάτρα και Καλαμάτα - Αθήνα)».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου