Τη στιγμή που η κατανάλωση δεν έχει επανέλθει σε φυσιολογικά επίπεδα και πολλά είδη δεν μπαίνουν στο καλάθι της νοικοκυράς, η ελληνική μπίρα, το φετινό καλοκαίρι, έγινε ο αδιαφιλονίκητος πρωταθλητής. Οι πωλήσεις της ελληνικής μπίρας κατέγραψαν σημαντικές αυξήσεις τόσο λόγω της κατανάλωσης των τουριστών, αλλά και της προτίμησης των Ελλήνων.
Όπως σημειώνει το Έθνος, παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι στο σύνολο του 2014, η αγορά μπίρας θα αυξηθεί από 2% έως 5%, καθώς μετά τα απογοητευτικά μηνύματα που έφθασαν στις αρχές του καλοκαιριού λόγω των άστατων καιρικών συνθηκών οι πωλήσεις της ανέκαμψαν εντυπωσιακά.
Η κυκλοφορία νέων ειδών μπίρας, η δραστηριοποίηση περισσότερων μικροζυθοποιείων, αλλά και η διαφημιστική προβολή βοήθησαν στο να διατηρηθεί το αγοραστικό ενδιαφέρον για την κατηγορία.
Η κυκλοφορία νέων ειδών μπίρας, η δραστηριοποίηση περισσότερων μικροζυθοποιείων, αλλά και η διαφημιστική προβολή βοήθησαν στο να διατηρηθεί το αγοραστικό ενδιαφέρον για την κατηγορία.
Η «άνοιξη» των μικροζυθοποιών
Στον χώρο των μικροζυθοποιείων πραγματοποιείται μια μικρή «επανάσταση» την τελευταία πενταετία. Παρά τον σκληρό ανταγωνισμό των πολυεθνικών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο, όπως η Heineken (Αθηναϊκή Ζυθοποιία) και η Carlsberg (Μύθος Ζυθοποιία), νέα μικροζυθοποιεία κάνουν την εμφάνισή τους, καθώς βλέπουν πως υπάρχει ανάγκη για νέες προτάσεις που στηρίζονται στην καινοτομία και στην ποιότητα. Η πιο πρόσφατη είσοδος είναι αυτή της, Siris MicroBrewery από τις Σέρρες, η οποία λάνσαρε την «Voreia» σε δυο διαφορετικά είδη: την Pilsner και την India Pale Ale. Όπως λέει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Γιάννης Μαρμαρέλλης, «με όπλο το μεράκι και την αγάπη για τον πλούσιο κόσμο της μπίρας δημιουργήσαμε ένα υπερσύγχρονο μικροζυθοποιείο στις Σέρρες και τον περασμένο Φεβρουάριο ξεκινήσαμε την παραγωγή και διανομή της Voreia σε δύο είδη».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου