Το νέο τοπίο που διαμορφώνεται στο πεδίο των υποδομών τελικά θα κρίνει την τύχη πολλών έργων. Η τελική απόφαση πολλών έργων θα γίνει γνωστή από τις προγραμματικές δηλώσεις που θα γίνουν στη Βουλή από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, από το Σάββατο μέχρι τη Δευτέρα. Τα έργα τα οποία θα αποτελέσουν τον πυρήνα της παρούσας κυβέρνησης θα συνεχίσουν να είναι σιδηροδρομικά, οδικά και έργα Μετρό.
Πέρα από τα έργα που ήδη έχει γίνει γνωστό ότι επανεξετάζονται, δηλαδή το Πάτρα-Πύργος, η Αμβρακία Οδός και ο ΒΟΑΚ έχουμε και κάποια άλλα έργα που σαφώς είναι προτεραιότητες.
Πρώτο και καλύτερο είναι το έργο-μαμούθ των 1,8δισ.ευρώ για την κατασκευή του πρώτου τμήματος της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, αλλά και οι πρόδρομες εργασίες της που αποτελούν ξεχωριστό διαγωνισμό που έχουν ανάδοχο την ΤΕΡΝΑ. Το ίδιο ισχύει και για τον διαγωνισμό προμήθειας σηματοδότησης για την επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης στην Καλαμαριά που είναι και απολύτως απαραίτητος για να λειτουργήσει. Ανάδοχος είναι η Ansaldo-Hitachi. Σε αυτά πρέπει για διαφορετικούς λόγους να τρέξουν οι διαδικασίες για να μην χαθούν πολύτιμα κονδύλια αλλά και άλλος χρόνος.
Επίσης στα σιδηροδρομικά έργα περιμένουμε τις υπογραφές για τα έργα ηλεκτροκίνησης στο Κιάτο-Ροδοδάφνη και Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα, όπου ανάδοχος και στα δύο είναι η ΑΚΤΩΡ.
ΑΝΑΜΟΝΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
Στα μεγάλα οδικά έργα, πέρα από τα παραπάνω, ενδιαφέρον θα έχει η απόφαση για την συνέχεια δύο μεγάλων διαγωνισμών. Ο πρώτος είναι για το έργο-ΣΔΙΤ Καλαμάτα-Πύλος-Μεθώνη όπου είμαστε σε φάση εκδήλωσης ενδιαφέροντος και το δεύτερο είναι ο μεγάλος διαγωνισμός για τα ηλεκτρονικά διόδια όπου εκεί έχουμε προσωρινό ανάδοχο την κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ.
Τέλος, είναι και ο μεγάλος διαγωνισμός προμήθειας για τα 750 αστικά λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη που σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com επίσης επανεξετάζεται και ο οποίος έχει μετατεθεί για να πραγματοποιηθεί τον Σεπτέμβριο. Εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε ότι η αναγκαιότητα ανανέωσης των δύο στόλων είναι επείγουσα. Τελευταία φορά που είδαμε «νέα» λεωφορεία, ήταν το 2004.
πηγή: ypodomes.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου