Pages

Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2019

Παραπλανούν οι εταιρείες κινητής και ηλεκτρισμού

Κλήσεις το μεσημέρι, παραπλανητικές προσφορές, εκπτώσεις που δεν τηρήθηκαν είναι μερικές από τις δεκάδες καταγγελίες που δέχονται κάθε μήνα οι Ενώσεις Καταναλωτών από δυσαρεστημένους πολίτες που ζητούν λύση αλλά και να σταματήσουν αυτές οι πρακτικές από τις εταιρείες τηλεφωνίας και ηλεκτρικής ενέργειας.


Οι μισές καταγγελίες και αναφορές αφορούν εταιρείες κινητής τηλεφωνίας. Καταγγέλλουν ότι τους καλούν σε μεσημεριανές ώρες όπως επίσης και ότι τους λένε ψέματα. Για να πείσουν τους καταναλωτές να επιλέγουν τη δική τους εταιρεία τους λένε ότι δεν υπάρχει ποινή πρόωρης διακοπής της σύμβασης. Αλλά δεν ισχύει» ανέφερε στην εφημερίδα "Θεσσαλία" ο πρόεδρος της Ένωσης Καταναλωτών Θεσσαλίας Αλέκος Κουτσελίνης.
Χαρακτηριστικά ανέφερε ότι δεν περνάει εβδομάδα χωρίς να έχει λάβει τουλάχιστον τέσσερα παράπονα από δυσαρεστημένους καταναλωτές.
Η επιβάρυνση για την πρόωρη διακοπή των συμβάσεων με τους παρόχους είναι μεγάλη, ωστόσο πολλές εταιρείες εξαπατούν τους πελάτες υποστηρίζοντας ότι δεν θα πληρώνουν τίποτα για τη διακοπή του συμβολαίου.

Σύμφωνα όσα είπε, η «ποινή» αυτή αρχικά στέλνεται από τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας στον λογαριασμό και αν δεν εξοφληθεί, την αναθέτουν σε κάποιο δικηγορικό γραφείο ή σε δικούς τους νομικούς συμβούλους, οι οποίοι στέλνουν επιστολή και μηνύματα στους καταναλωτές με την απειλή δικαστικών μέσων.
«Οι πάροχοι μπορούν να κινηθούν δικαστικά καθώς το περιγράφει η σύμβαση πως αν φύγει κάποιος πριν από τη λήξη της, που συνήθως είναι δύο χρόνια, μπαίνει κάποια ποινή. Οι εταιρείες μπορεί να στείλουν και εξώδικο με το ποσό συν κάποια δικαστικά έξοδα, ασχέτως αν θα προχωρήσουν σε αγωγή» πρόσθεσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου