Ξεκινά δρομολόγια ο Βιτσέντζος Κορνάρος - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

Ξεκινά δρομολόγια ο Βιτσέντζος Κορνάρος

Μειωμένη κατά 20% εκτιμάται πως θα είναι η κίνηση στο πλοίο της ΛΑΝΕ, «Βιτσέντζος Κορνάρος», που ξεκινά τα δρομολόγιά του το ερχόμενο Σάββατο, συνδέοντας την Καλαμάτα με τα Κύθηρα και τον Κίσσαμο της Κρήτης.
Κι αυτό, όπως μας εξήγησε ο ναυτικός πράκτορας Βασ. Μανιάτης, οφείλεται στην πολιτική κατάσταση που επικρατεί στη χώρα, δεδομένου ότι υπάρχει έντονος προβληματισμός από Έλληνες και ξένους για το τι μέλλει γενέσθαι, αλλά και στην οικονομική κρίση. Η μείωση, με τα μέχρι τώρα δεδομένα, αποτιμάται στο 20%, αν και υπάρχουν περιθώρια για βελτιώσεις, κυρίως αν η γραμμή υποστηριχθεί έντονα και από τους Μεσσήνιους.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα που εκδόθηκε από τη ΛΑΝΕ, το πλοίο θα φθάνει στο λιμάνι της Καλαμάτας είκοσι λεπτά πριν από τα μεσάνυχτα κάθε Σαββάτου από τα Κύθηρα και θα αναχωρεί δέκα λεπτά μετά τα μεσάνυχτα, με κατεύθυνση επίσης τα Κύθηρα.
Η καλύτερη χρονιά πέρσι
«Πέρσι», τόνισε ο κ. Μανιάτης, «ήταν η καλύτερη χρονιά για τη λειτουργία της γραμμής. Ήταν καλύτερα από ποτέ, δεδομένου ότι υπήρχαν πολύ οικονομικές τιμές».
Όπως μας είπε, και φέτος θα είναι οικονομικές οι τιμές, σημειώνοντας ότι, ενώ πέρσι ήταν 48 ευρώ για το Ι.Χ. και 20 ευρώ ανά επιβάτη (για απλή μετάβαση), φέτος διαμορφώθηκαν σε 60 ευρώ και 24 ευρώ ανά επιβάτη. Για μετάβαση με επιστροφή οι τιμές διπλασιάζονται, αλλά και πάλι, με βάση τα λεγόμενά του θα είναι φθηνότερες σε σχέση με τον Πειραιά, καθώς το δρομολόγιο με επιστροφή από εκεί κοστίζει 150 ευρώ για το ΙΧ και 63 ευρώ ανά επιβάτη.
Πρόσθεσε ότι πέρσι διακινήθηκαν περίπου 5.200 επιβάτες και πολύ μεγαλύτερος αριθμός οχημάτων, ενώ ένα μέρος των επισκεπτών από την Κρήτη προτίμησε να κάνει διακοπές στη Μεσσηνία και τη Λακωνία και να επιστρέψει μέσω Γυθείου.
Θα πρέπει, επίσης, να αναφερθεί ότι η συγκεκριμένη γραμμή τυγχάνει και της προτίμησης πολλών Ηλείων, οι οποίοι έρχονται στο λιμάνι της Καλαμάτας καθώς τους είναι πιο οικονομικό από το να μεταβούν στον Πειραιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages