Συγκεντρώνουν υψηλούς βαθμούς ικανοποίησης, ξεπερνώντας ανταγωνιστικούς τους προορισμούς – Στο σύνολο της χώρας, τα 5άστερα ξενοδοχεία συγκεντρώνουν τις υψηλότερες βαθμολογίες (άνω του 86%) και ακολουθούν τα ξενοδοχεία τριών αστέρων με ποσοστό ικανοποίησης λίγο υψηλότερο του 83%
Υψηλούς βαθμούς ικανοποίησης συγκεντρώνουν τα ελληνικά ξενοδοχεία, ξεπερνώντας μάλιστα ανταγωνιστικούς τους προορισμούς.
Ειδικά τα ξενοδοχεία σε Ήπειρο και Κυκλάδες συγκεντρώνουν τις καλύτερες αξιολογήσεις από τους πελάτες τους πανελλαδικά, με ένα ποσοστό ικανοποίησης που ξεπερνά και στις δύο περιπτώσεις το 88%, όταν στο σύνολο της χώρας το αντίστοιχο ποσοστό κυμαίνεται κοντά στο 84%.
Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από το Sete Intelligence, το αρμόδιο όργανο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων και βασίζονται σε αξιολογήσεις από 236.737 πελάτες ελληνικών ξενοδοχείων και 924.548 πελάτες των ανταγωνιστικών προορισμών. Ο Γενικός Δείκτης Ικανοποίησης (GRI) πελατών ξενοδοχείων υπολογίζεται από την ReviewPro, εταιρείας που ειδικεύεται στην μέτρηση της online φήμης των ξενοδοχείων και προκύπτει με βάση τις αναρτήσεις σχολίων πελατών σε εκατοντάδες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, ιστοσελίδες σχολιασμού ξενοδοχείων και ιστοσελίδες OTAs (online travel agents – διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία
Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015
ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝ ΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΜΑΣ
Tags
# Ελλάδα
# greece
# messinia
# news
Share This
About Ανώνυμος
news
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ στο freegr@gmail.com. Ακούμε τις απόψεις σας..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου