Στο... περίμενε Περιμετρικός της Καλαμάτας και Λεύκτρο - Σπάρτη, "κόκκινο" (;) για το Καλό Νερό - Τσακώνα - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

Στο... περίμενε Περιμετρικός της Καλαμάτας και Λεύκτρο - Σπάρτη, "κόκκινο" (;) για το Καλό Νερό - Τσακώνα

Σε στάση αναμονής που ίσως στοιχίσει στην εξέλιξη των έργων, που ήδη έχουν καθυστερήσει σημαντικά, βρίσκονται οι υποδομές όσον αφορά την ολοκλήρωση των μεγάλων οδικών αξόνων της Πελοποννήσου. Όπως ανέδειξε και χθες σε ρεπορτάζ της η τηλεόραση BEST, η κατάσταση δεν είναι και η καλύτερη αφού η… απραξία λόγω και των πολιτικών μεταβολών, έχει ήδη πάει αρκετά πίσω τις προκηρύξεις. Είναι άλλωστε άκρως χαρακτηριστικό πως για τις 27 Ιανουαρίου είχε προγραμματιστεί να γίνει η δημοπράτηση του δεύτερου τμήματος της Ολυμπίας Οδού για το οποίο οι εξελίξεις είχαν κλειδώσει, ωστόσο κάτι τέτοιο έχει μετατεθεί χρονικά και βρίσκει ορόσημο την 31η Μαρτίου. Θα πρέπει εδώ να τονιστεί πως υπάρχουν εκκρεμότητες που έχουν να κάνουν με συμπληρωματικές απαλλοτριώσεις για το παράπλευρο δίκτυο.
Με αυτό το θέμα να εκκρεμεί και με τις ημερομηνίες να είναι πιεστικές η νέα πολιτική ηγεσία – η οποία με βάση τις πληροφορίες μας έχει ζητήσει πλήρη ενημέρωση - πρέπει άμεσα να ξεκαθαρίσει το όλο πλαίσιο ενεργοποίησης του εν λόγω τμήματος αλλά και παράλληλα να «κλειδώσει» πακέτο το Καλό Νερό – Τσακώνα. Για το τμήμα ωστόσο που αφορά το πέρασμα της Ολυμπίας Οδού από τη Μεσσηνία ακόμη τίποτε δεν θεωρείται σίγουρο και δεν φαίνεται μέχρι τώρα να υπάρχει κοινή μοίρα με το προηγούμενο δίκτυο. Αφού μπορεί το νέο ΕΣΠΑ μέχρι τώρα να ακουγόταν ως χρηματοδοτική διέξοδος και να είχαν προπχωρήσει προς τα εκεί οι ενέργειες, αλλά η πραγματικότητα είναι πως ακόμη δεν έχουν ωριμάσει οι μελέτες παρά το αίτημα για επικαιροποιήσεις και υπάρχουν και εκκρεμότητες σε σημεία με τους περιβαλλοντικούς όρους. Το εν λόγω τμήμα που φαίνεται να είναι μέχρι τώρα και το μεγάλο ερωτηματικό και πιθανόν μετατοπιστεί μελλοντικά, έχει μήκος 30 χιλιόμετρα και κοστολογείται στα 130 εκατ. ευρώ. Ακόμη ανοιχτά και με ερωτηματικό για το πώς θα ολοκληρωθούν και πότε, απομένουν ο περιμετρικός δακτύλιος της Καλαμάτας και το Λεύκτρο – Σπάρτη. Μπορεί να θεωρείται καθοριστικό πως τα έργα του «Μορέα» έχουν φθάσει στο επίπεδο ολοκλήρωσης του 93%, ωστόσο το υπόλοιπο τμήμα είναι ακόμη στον «αέρα»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages