«Τορπίλη» στην κατασκευή του Πάτρα-Πύργος! - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2015

«Τορπίλη» στην κατασκευή του Πάτρα-Πύργος!

Αλλαγή πλάνων ερήμην των πολιτών της Δυτικής Ελλάδας και των Ιονίων Νήσων εξυφαίνεται στο υπουργείο Υποδομών, η οποία αναμένεται να οδηγήσει στην εγκατάλειψη της κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος! Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες της εφ.Πατρίς, από στελέχη του υπουργείου έχουν διατυπωθεί αμφιβολίες για το κόστος του έργου (περίπου 475 εκατ. Ευρώ) και για τη βιωσιμότητά του, σε συνάρτηση με την «υπερφόρτωση» (οverbooking) του ΣΕΣ 2014-2020 λόγω της μεταφοράς έργων από το παλιό ΕΣΠΑ 2007-2013. Με απλά λόγια, το έργο θεωρείται «ακριβό» για το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ) του 2015 (αναμένεται να ανακοινωθεί από τη νέα κυβέρνηση μετά τις εκλογές), και ότι καταλαμβάνει μεγάλο ποσό από την «πίτα» του ΣΕΣ 2014-2020, με αποτέλεσμα να αναζητούνται τρόποι μείωσης του κόστους με εναλλακτικό τρόπο κατασκευής. Όπως ανέφερε αποκλειστικά στην εφ.Πατρίς υψηλόβαθμο στέλεχος του υπουργείου Υποδομών, «αν συζητούσαμε τώρα για την τύχη του έργου, το πιθανότερο είναι να μην έβγαινε καν στον αέρα.
Αν είχαμε πλήρη γνώση των τωρινών φόρτων, δεν θα μας συνέφερε» και στη συνέχεια ανέλυσε το εναλλακτικό πλάνο του υπουργείου Υποδομών, σε περίπτωση που ο νέος υπουργός Υποδομών θέσει άλλες προτεραιότητες: «Θεωρούμε ότι το βασικό πρόβλημα οδικής ασφάλειας σε αυτόν τον δρόμο είναι οι πολλές διασταυρώσεις με αγροτικές περιοχές, από όπου βγαίνουν μεγάλα οχήματα, όπως τρακτές, νταλίκες, “κλούβες”. Στόχος μας είναι ο αποκλεισμός των κάθετων δρόμων με την κατασκευή ανισόπεδων κόμβων, με παράλληλη βελτίωση του υπάρχοντος οδικού δικτύου, καθότι η διατομή του δρόμου θεωρείται επαρκής. Εάν αποκλειστούν οι αθρόες είσοδοι των πάσης φύσεως οχημάτων, η ασφάλεια βελτιώνεται αισθητά. Από εκεί και πέρα, εφόσον υπάρχουν άλλα σημεία υψηλής επικινδυνότητας, μπορεί να γίνει η ριζική αναδόμηση του οδικού δικτύου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages