ΣΤΙΣ...ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΜΠΛΟΚΑΡΕ ΤΟ ΚΑΛΟΝΕΡΟ-ΤΣΑΚΩΝΑ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ΤΟ 2020 - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2021

ΣΤΙΣ...ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΜΠΛΟΚΑΡΕ ΤΟ ΚΑΛΟΝΕΡΟ-ΤΣΑΚΩΝΑ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ΤΟ 2020

 


Σε προγραμματισμένες συσκέψεις και συναντήσεις στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον Γενικό Διευθυντή Συγκοινωνιακών Υποδομών Γιάννη Καρνέση, υπηρεσιακούς παράγοντες και στελέχη του Υπουργείου καθώς και τον μελετητή του Μορέα, συμμετείχε τις προηγούμενες ημέρες ο δήμαρχος Καλαμάτας, Θανάσης Βασιλόπουλος στη διάρκεια των οποίων υπήρξε συζήτηση και ενημέρωση για τους δρόμους «Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη» και «Πάτρα – Πύργος, Καλό Νερό – Τσακώνα», καθώς και για το μεγάλο έργο που αφορά την αντιπλημμυρική θωράκιση της Καλαμάτας.

«ΚΑΛΑΜΑΤΑ – ΡΙΖΟΜΥΛΟΣ – ΠΥΛΟΣ – ΜΕΘΩΝΗ»

Για το δρόμο «Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη», ιδιαίτερης αναπτυξιακής σημασίας για την περιοχή, αναμένεται η απόφαση έγκρισης των περιβαλλοντικών όρων κι ακολούθως μέσα στον Ιανουάριο του 2021 θα τρέξει η διαδικασία της δημοσίευσης πρόσκλησης ανταγωνιστικού διαλόγου. Αρχές του νέου έτους θα ξεκινήσει μαζί με τη δημοσίευση της πρόσκλησης και η κτηματογράφηση, ώστε να προκύψουν οι αναγκαστικές απαλλοτριώσεις. Εν συνεχεία θα εκκινήσει η διαδικασία καταγραφής στο κτηματολόγιο, μαζί με τις αναγκαστικές απαλλοτριώσεις. Το επόμενο βήμα είναι η έκδοση της Μ.Π.Ε.. Μέσα από αυτή τη διαδικασία η ΔΙΠΑ θα αξιολογήσει – συμπεριλάβει και προτάσεις που προέκυψαν κατά τη διαβούλευση στα Δημοτικά Συμβούλια και στο Περιφερειακό Συμβούλιο.

Σύμφωνα με την ενημέρωση που υπήρξε, στόχος είναι το φθινόπωρο του 2021, να έχουν ολοκληρωθεί οι τεχνικές και οικονομικές προσφορές που θα έρθουν ως συνέχεια του ανταγωνιστικού διαλόγου κι εφόσον δεν υπάρξουν ενστάσεις, εντός του έτους να προκύψει και ανάδοχος.

Σημειώνεται ότι ο ανάδοχος θα έχει την ευθύνη συντήρησης του οδικού άξονα για όλα τα χρόνια της σύμβασης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι μετά την έκδοση της Μ.Π.Ε., θα δοθεί η δυνατότητα συζητήσεων και παρεμβάσεων στο επίπεδο σύνταξης των τευχών δημοπράτησης.

«ΠΑΤΡΑ – ΠΥΡΓΟΣ, ΚΑΛΟ ΝΕΡΟ – ΤΣΑΚΩΝΑ»

Όσον αφορά τον πολύπαθο δυτικό οδικό άξονα, οι διαδικασίες εξελίσσονται. Από την πλευρά του Υπουργείου υπογραμμίστηκε ότι ειδικά για το τμήμα Καλό Νερό – Τσακώνα, θα εξεταστεί κατά προτεραιότητα (αναζήτηση χρηματοδότησης για ένταξης έργου) μετά την ολοκλήρωση των διαγωνιστικών διαδικασιών του πρώτου τμήματος από την Πάτρα έως τον Πύργο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages