ΣΤΙΣ ΚΑΛΕΝΔΕΣ παραπέμπεται με μισόλογα το Καλό Νερό – Τσακώνα - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2021

ΣΤΙΣ ΚΑΛΕΝΔΕΣ παραπέμπεται με μισόλογα το Καλό Νερό – Τσακώνα


ΠΑΝΩ ΑΠΟ 25 ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΙ ΕΠΟΧΗΣ ΣΟΥΦΛΙΑ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΕΡΓΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΩΡΙΜΟ....
“Στη «λίστα αναμονής» της κυβέρνησης άλλο ένα κρίσιμο έργο για τον Νομό Μεσσηνίας” επισημαίνει ο βουλευτής του νομού και τομεάρχης Ανάπτυξης και Επενδύσεων του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία Αλέξης Χαρίτσης. Με αυτόν τον τρόπο ο κ. Χαρίτσης σχολιάζει την απάντηση του υπουργού Υποδομών Κώστα Καραμανλή στην επίκαιρη ερώτησή του χθες το μεσημέρι στη Βουλή, σχετικά με τις καθυστερήσεις στην υλοποίηση του έργου αναβάθμισης του οδικού άξονα Καλό Νερό - Τσακώνα. 
Αξιολογώντας στην ομιλία του την κρισιμότητα και την αναγκαιότητα του έργου, ο βουλευτής παρατήρησε πως με την υλοποίησή του ο συγκεκριμένος οδικός άξονας θα αποτελέσει κρίσιμο συνδετικό κρίκο της Ολυμπίας Οδού με τον αυτοκινητόδρομο του “Μορέα”. Ταυτόχρονα, θα συνιστά και μέρος του διευρωπαϊκού δικτύου ως τμήμα της Αδριατικής Οδού, γεγονός που θα προσδώσει μεγάλα αναπτυξιακά οφέλη στις ταχύτατα αναπτυσσόμενες τουριστικές περιοχές των Δήμων Τριφυλίας και Πύλου-Νέστορος, αλλά και σε ολόκληρη τη Νοτιοδυτική Πελοπόννησο. 
Παράλληλα ο Αλ. Χαρίτσης τόνισε τη σοβαρότατη παράμετρο της οδικής ασφάλειας, λόγω της μεγάλης επικινδυνότητας του υφιστάμενου πεπαλαιωμένου οδικού άξονα, ειδικά τους θερινούς μήνες που υπερδιπλασιάζεται ο κυκλοφοριακός του φόρτος λόγω της μετακίνησης χιλιάδων παραθεριστών προς τις ταχέως αναπτυσσόμενες τουριστικά περιοχές της Δυτικής Μεσσηνίας. Ακόμα, επεσήμανε ότι τα δύο τελευταία χρόνια δεν έχει υπάρξει καμία επίσημη ενημέρωση από την πλευρά της κυβέρνησης σχετικά με τον σχεδιασμό για την υλοποίηση του κρίσιμου αυτού έργου. Στην απάντησή του ο υπουργός Κ. Καραμανλής, συμφωνώντας για τα ζητήματα οδικής ασφάλειας και επικινδυνότητας του υφιστάμενου οδικού άξονα, επανέλαβε παλαιότερες αιτιάσεις του περί αποφάσεων ένταξής του μετά τις εγκρίσεις της Ε.Ε. για τον οδικό άξονα Πάτρα - Πύργος. 
Δήλωσε επιπρόσθετα ότι δεν είναι καθόλου αισιόδοξος αν θα υλοποιηθεί ως δημόσιο έργο, προκρίνοντας ενδεχομένως ως πιθανή προτιμητέα λύση τη σύμβαση παραχώρησης με την Ολυμπία Οδό. Παράλληλα ο κ. Καραμανλής έθεσε ζήτημα επικαιροποίησης των υφιστάμενων μελετών οδοποιίας, γεγονός που όπως επεσήμανε ο κ. Χαρίτσης στη δευτερομιλία του μπορεί να οδηγήσουν σε νέες καθυστερήσεις στο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του έργου, ζητώντας από τον υπουργό οι διαδικασίες αυτές να επισπευσθούν. Συμπερασματικά, όπως σημειώνει ο Αλ. Χαρίτσης, μετά τον οδικό άξονα Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη που κινείται με εξαιρετικά αργούς ρυθμούς, άλλο ένα κρίσιμο έργο για τον Νομό Μεσσηνίας βρίσκεται εδώ και περισσότερα από δύο χρόνια σε μια ιδιότυπη «λίστα αναμονής» της κυβέρνησης Μητσοτάκη, εξέλιξη που υπονομεύει την αναπτυξιακή προσπάθεια της περιοχής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages