«Υπέρογκο κόστος κατασκευής περιλαμβάνουν οι συμφωνίες παραχώρησης για τους πέντε νέους εθνικούς οδικούς άξονες της χώρας», μεταξύ αυτών και οι «δικοί μας», όπως είναι ο Βόρειος Άξονας Πελοποννήσου (Κόρινθος, Πάτρα, Πύργος, Τσακώνα) και η επέκταση του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος - Τρίπολη (Σπάρτη – Καλαμάτα), κατήγγειλε το στέλεχος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Γιάννης Τερεζάκης, μιλώντας στην εκπομπή «Κίτρινος Τύπος» του τηλεοπτικού σταθμού ALTER, την περασμένη Δευτέρα...... Μεταξύ άλλων, ο κ. Τερεζάκης προχώρησε σε συγκρίσεις με άλλα ίδιου τύπου έργα, σε ευρωπαϊκές χώρες, αποδεικνύοντας πως κάτι δεν πάει καλά στη χώρα μας. Οι δυσάρεστες εκπλήξεις που επιφυλάσσουν οι συμβάσεις που υπεγράφησαν στον Έλληνα φορολογούμενο, είναι πως προβλέπει αύξηση του τιμήματος κατασκευής έως 50%, σε περίπτωση καθυστέρησης.
Τα στοιχεία που έφερε στο φως η εκπομπή για το αδικαιολόγητα υψηλό κόστος των νέων οδικών αξόνων της χώρας, μόνο προβληματισμό προκαλούν.Την ίδια ώρα, όπως είναι γνωστό, οι συμβάσεις παραχώρησης με τις κοινοπραξίες των κατασκευαστών, που ανέλαβαν την υλοποίηση των πέντε νέων οδικών αξόνων, προβλέπουν και την εκμετάλλευση των σταθμών διοδίων, ως αντισταθμιστικό όφελος.«Το προκλητικό είναι πως εισπράττουν για έτοιμα τμήματα οδικών αξόνων, που κατασκευάστηκαν με χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου, χωρίς να έχουν παραδώσει ούτε ένα χιλιόμετρο δρόμου δικής τους κατασκευής. Κανονικά, όταν αναλαμβάνει κάποιος ένα έργο δημοσίων υποδομών, το ολοκληρώνει και μετά ζητά να εισπράξει το ανάλογο αντίτιμο διοδίων, ανάλογα με την κίνηση του δρόμου και την περίοδο παραχώρησης», σημείωσε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου