Ο Δήμαρχος της πόλης κ. Σαμπαζιώτης τόνισε ότι 'το θέμα έχει απασχολήσει επιτροπές καθώς τα Ι.Χ. αυξάνονται εκθετικά τα τελευταία χρόνια με βάση και την μορφολογία των δρόμων καθώς η μελέτη λαμβάνει υπόψη τον παράγοντα Ι.Χ. και μάλιστα η μελέτη εφόσον διαπιστωθεί ότι δημιουργεί προβλήματα θα υπάρξουν τροποποιήσεις, εξετάζοντας άμεσα τα κομβικά σημεία της πόλης'. Ουσιαστικά εξήγησε ότι 'όλη η πόλη μονοδορομείται εκτός των 2 βασικών οδικών αξόνων και τα τμήματα που οδηγούν στην Ανω Πόλη και έξοδο της πόλης τα οποία θα έχουν αμφίδρομη κατεύθυνση οπότε η Μελίου απο Ε.Ο. εως Ελ. Βενιζέλου παραμένει διπλής κατεύθυνσης, η Ναυαρίνου προς παραλία διπλής, η Πονηροπούλου διπλής, η Κολοκοτρώνη απο Νοσοκομείο ως Πανηγυρίστρα καθώς και η 28ης Οκτωβρίου και το μικρό τμήμα της Ν. Καλατζάκου απο τον ΟΣΕ παραμένει διπλής'. Σχετικά με τα ΚΤΕΛ επισήμανε ότι 'πλέον κατεβαίνουν στρίβοντας δεξιά ενώ μονοδρομείται το τμήμα της Ελ. Βενιζέλου απο Μελίου ως Αναστασοπούλου και μπορούμε να δούμε αν απαιτηθούν βελτιώσεις καθώς πάνω απο όλα απαιτείται αλλαγή νοοτροπίας απο όλους μας και ελπίζουμε για το καλύτερο'.
Ο κ. Γιαννόπουλος απο την αντιπολίτευση τάχθηκε κατά της πρότασης των μελετητών για μονοδρόμηση τμήματος της Ελ Βενιζέλου και υπέρ της αμφίδρομης κίνησης των οχημάτων σε όλο το μήκος της, όπως γίνεται σήμερα. Στις υπόλοιπες εισηγήσεις απο τη συμπολίτευση ο κ. Ζαχ. Κανελλόπουλος ζήτησε σε όλο το μήκος της η Ελ. Βενιζέλου να παραμείνει ως έχει. Ο κ. Γρηγόρης Γκότσης υποστήριξε ότι 'δεν είμαστε ιεδήμονες και συγκοινωνιολόγοι και θεωρώ ότι το πρόβλημα μποτιλιαρίσματος εντοπίζεται περισσότερο στην Ελ. Βενιζέλου που θέλουμε να είναι έτοιμη και επαρκής για πολίτες και καταστήματα'. Ψήφισε να εφαρμοστεί η μελέτη και το Δ.Σ. να εντοπίσει τα προβλήματα.
Ο κ. Θανάσης Πετρόπουλος θεώρησε ότι 'είναι τραγικό λάθος να μονοδρομηθεί μέρος της Ελ. Βενιζέλου καθώς το σχέδιο δεν πρόκειται να λύσει το πρόβλημα της πόλης δεδομένου ότι οι μονόδρομοι θα αποτελέσουν το καρκίνωμα της πόλης'. Ο κ. Μπακούρος υπογράμμισε ότι οι μονοδορμήσεις αποτελούν μέτρο επίλυσης.
Αξίζει να τονίσουμε ότι οι σύμβουλοι συμφώνησαν στο 90% της μελέτης με μόνη ένσταση την κεντρική λεωφορο που σε ένα τμήμα της μονοδρομείται, ενώ 5 ψήφους έλαβε η πρόταση Χρονόπουλου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου