Σκληρή απάντηση Λαμπρόπουλου για τα οδικά έργα - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2009

Σκληρή απάντηση Λαμπρόπουλου για τα οδικά έργα

25/10/2009
Σε χθεσινό δελτίο Τύπου του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Γιάννη Λαμπρόπουλου αναφέρονται τα εξής:
«Στις δηλώσεις του Βουλευτή κ. Δημ. Κουσελά που δημοσιεύθηκαν στον τοπικό Τύπο και στις οποίες αναφέρει ότι το τμήμα Παραδείσια – Τσακώνα έχει πάρει παράταση ενός χρόνου, σε ό,τι αφορά την παράδοση στην κυκλοφορία, λόγω υποχρηματοδότησης και όχι για τεχνικούς λόγους, θέλω να πω τα εξής :
-Το ότι θα περατωθεί το έργο το 2010 περίπου τέτοια εποχή είναι γνωστό σε όλους αφού είχε ειπωθεί από τον πρώην Υπουργό ΠΕΧΩΔΕ κ. Γ. Σουφλιά και αυτό οφειλόταν αποκλειστικά σε τεχνικούς λόγους εξαιτίας της μεγάλης δυσκολίας στην κατασκευή.
-Ουδέποτε μέχρι τώρα είχε ειπωθεί ή γραφεί σημειωθείσα καθυστέρηση ή παύση εργασιών λόγω χρηματοδότησης. Φαίνεται πως είναι προσαρμοσμένος ο κ. Κουσελάς στο κλίμα των ημερών, δηλαδή της διαστρέβλωσης των πάντων από την Κυβέρνησή του....
-Ουδέποτε σταμάτησαν οι εργασίες, ούτε για μια ημέρα, λόγω έλλειψης χρημάτων, ούτε ο εργολάβος υπέβαλε αίτημα διακοπής εργασιών για υποχρηματοδότηση, αντίθετα συνεχίζονταν και συνεχίζονται ακόμη και Σαββατοκύριακα και νύχτες. Άλλωστε αν είχαν σταματήσει οι εργασίες, θα είχε γίνει αντιληπτό και από τα Μέσα Ενημέρωσης του Νομού μας.
-Είναι επίσης γνωστός ο μέχρι τώρα τρόπος πληρωμής του εργολάβου, βάσει του οποίου προχωρούσε ένα μέρος των εργασιών, πληρωνόταν γι’ αυτό και συνέχιζε τις εργασίες, δηλαδή ποτέ δεν έπαιρνε προκαταβολή για τις εργασίες που θα έκανε....

-Είναι υποχρέωση λοιπόν της σημερινής πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και του Υπουργείου Οικονομίας να συνεχίσουν να καταβάλλουν σταδιακά τα χρήματα, όπως μέχρι τώρα συνέβαινε, ώστε να μην διακοπούν οι εργασίες. Αν δεν τα καταβάλουν και διακοπούν αυτοί θα έχουν την ευθύνη για την όποια καθυστέρηση.
-Αυτοί που παρέδωσαν την Τσακώνα το 2000, δυο ημέρες πριν από τις εκλογές και η οποία κατέρρευσε από κακοτεχνίες μετά από λίγους μήνες, για να χαθούν περίπου 15 δισ. δρχ. και να μην έχουμε δρόμο τόσα χρόνια".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages