Δυσπιστία, παρά τις αυξητικές τάσεις, εξακολουθεί να επιδεικνύει ο Έλληνας καταναλωτής στο θέμα των διαδικτυακών πωλήσεων αλλά και της χρήσης του ίντερνετ, σύμφωνα με έρευνα της ΣΕΛΠΕ Euromonitor International «Τεχνολογία και…Λιανικές Πωλήσεις: Η Ανάπτυξη των Διαδικτυακών Πωλήσεων στην Ευρώπη». Αν και η πορεία των online πωλήσεων παρουσιάζει μεγάλη αύξηση, τα τελευταία χρόνια, δύσκολα μπορεί να συγκριθεί με τις αγορές των υπόλοιπων χωρών της Ευρώπης και, κυρίως, της Βόρειας Ευρώπης.
Όπως αναφέρεται στην έρευνα, η Ελλάδα βρίσκεται στη τελευταία θέση μεταξύ των χωρών της ευρωζώνης, με τη Μ. Βρετανία και τις χώρες της Σκανδιναβίας να ηγούνται της κατάταξης. Οι διαδικτυακές πωλήσεις στην Ελλάδα αυξήθηκαν 9%, το 2011, σε σχέση με το 2010. Την ίδια ώρα, οι πωλήσεις στη Μ. Βρετανία τρέχουν με αμείωτο ρυθμό και, για το 2011, σημείωσαν αύξηση 19%. Άλλες χώρες, που παρουσιάζουν αξιοσημείωτο ενδιαφέρον, είναι η Πορτογαλία, που σημείωσε αύξηση 23% και η Ιταλία, που σημείωσε αύξηση 22%, ενώ η Πορτογαλία αποτελεί μία δυναμική αγορά, όπου οι καταναλωτές φαίνεται να βρίσκουν λύσεις, εν μέσω κρίσης στα πιο οικονομικά προϊόντα, που προσφέρονται μέσω ίντερνετ.
Κυριακή 27 Μαΐου 2012
Home
ειδήσεις
Ελλάδα
τεχνολογία
greece
news
online
radio936
Διστακτικός ο Έλληνας καταναλωτής στις on line αγορες
Διστακτικός ο Έλληνας καταναλωτής στις on line αγορες
Tags
# ειδήσεις
# Ελλάδα
# τεχνολογία
# greece
# news
# online
# radio936
Share This
About Ανώνυμος
radio936
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ στο freegr@gmail.com. Ακούμε τις απόψεις σας..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου