ΓΙΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΜΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΤΑΙΠΕΔ ΜΙΛΑ Ο ΠΕΤΡΑΚΟΣ - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

ΓΙΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΜΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΤΑΙΠΕΔ ΜΙΛΑ Ο ΠΕΤΡΑΚΟΣ

ΜΕ ΟΞΥ ΤΟΝΟ κατηγόρησε ο βουλευτής Μεσσηνίας του ΣΥΡΙΖΑ την εκχώρηση 22 περιφερειακών αεροδρομίων στο ΤΑΙΠΕΔ, με απώτερο στόχο την ιδιωτικοποίησή του. Στην ομιλία του, στην Ολομέλεια της Βουλής για το νομοσχέδιο σύστασης της Εθνικής Αρχής Συντονισμού Πτήσεων, είπε μεταξύ άλλων: «Όμως το μείζον θέμα –και εδώ είναι το μείζον σκάνδαλο- στις αερομεταφορές είναι η εκχώρηση των περιφερειακών αεροδρομίων στο ΤΑΙΠΕΔ. Αυτό είναι το μείζον σκάνδαλο, με σκοπό την εκποίησή τους και με τον κίνδυνο όσα δεν ιδιωτικοποιηθούν να κλείσουν. Γι’ αυτό εκχωρήθηκαν στο ΤΑΙΠΕΔ τα είκοσι δύο περιφερειακά αεροδρόμια. Και μιλάτε μετά για εξέλιξη χωρητικότητας στα ελληνικά αεροδρόμια και ιδίως στα περιφερειακά; Αυτό κατά τη γνώμη μου λέγεται υποκρισία. Διότι αντί η Κυβέρνηση, η οποία κόπτεται για τη βελτίωση των αεροπορικών μεταφορών, να προχωρήσει στην εκχώρησή τους στο ΤΑΙΠΕΔ με σκοπό την ιδιωτικοποίηση -το ξεπούλημα τους δηλαδή θα έπρεπε να προχωρήσει σε επενδύσεις.
Όμως οι επενδύσεις -για να είμαστε καθαροί και να τα πούμε καθαρά εδώ- έχουν σταματήσει εδώ και τέσσερα χρόνια. Τι θα κάνετε, λοιπόν, αν ξεπουληθούν; Θα ερχόσαστε στη συνέχεια και θα δίνει ο κρατικός προϋπολογισμός 110 εκατομμύρια, όπως πολύ σωστά λέει ΟΣΥΠΑ, 55 εκατομμύρια για επιδότηση άγονων γραμμών και 55 εκατομμύρια ευρώ για συντηρήσεις. Δηλαδή, το ενδιαφέρον σας αποκλειστικά είναι η εκποίηση των κερδοφόρων αεροδρομίων -και επαναλαμβάνω- με συνέπεια και σοβαρό κίνδυνο το κλείσιμο των υπόλοιπων, αν δεν προχωρήσουν οι απαραίτητες αναβαθμίσεις των αεροδρομίων.
Κύριε υπουργέ, –τα έχουμε πει και στην Επιτροπή- τέτοιο παράδειγμα είναι το Αεροδρόμιο της Καλαμάτας. Το γνωρίζετε πολύ καλά και το δεχτήκατε στην Επιτροπή από όλα τα επίσημα στοιχεία, ότι έχει τριπλασιαστεί η κίνηση τα τελευταία δύο χρόνια και την επόμενη χρονιά -γιατί έχουν κλείσει γραμμές προς το εξωτερικό- θα έχει πολύ μεγάλη κίνηση. Παρόλα αυτά, συγκεκριμένα ζητήματα όπου εδώ και τρία χρόνια ήταν έτοιμες οι μελέτες -παραδείγματος χάρη, για την αναβάθμιση της αίθουσας αφίξεων-αναχωρήσεων- και μπορούσαν να δημοπρατηθούν, έχουν κωλύσει διότι δεν γίνεται κανένα έργο αναβάθμισης –επαναλαμβάνω- εδώ και τρία χρόνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages