«Ζήτημα ημερών η δημοπράτηση του τμήματος Πάτρα – Πύργος και ακολουθεί το τμήμα Καλό Νερό – Τσακώνα» - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Κυριακή 13 Απριλίου 2014

«Ζήτημα ημερών η δημοπράτηση του τμήματος Πάτρα – Πύργος και ακολουθεί το τμήμα Καλό Νερό – Τσακώνα»

Τη δημοπράτηση εντός των επόμενων ημερών του τμήματος Πάτρα – Πύργος της Ολυμπίας Οδού αλλά και την προετοιμασία, σε δεύτερη φάση, της δημοπράτησης του τμήματος Καλό Νερό – Τσακώνα ανακοίνωσε την Παρασκευή αποκλειστικά στο patrisnews.com και στην Ολυμπιακή Ραδιοφωνία Τηλεόραση από το λιμάνι της Κυλλήνης, επιστρέφοντας από την Κεφαλονιά, ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Μιχάλης Χρυσοχοϊδης. Ο κ. Χρυσοχοΐδης αναγνώρισε την καθυστέρηση στα έργα υποδομών της Ηλείας τονίζοντας χαρακτηριστικά: «Ήρθε η ώρα να φτιάξουμε ολοκληρωμένες, σύγχρονες υποδομές που θα υπηρετήσουν την ανάπτυξη», ενώ για την Ηλεία είπε: «Η Ηλεία για μένα είναι από τα πιο σημαντικά μέρη της χώρας».
«Πρέπει να ολοκληρωθούν οι υποδομές της Ηλείας»
Αναφερόμενος στην καθυστέρηση των έργων υποδομών της Ηλείας αλλά και στην ολοκλήρωσή τους ο κ. Χρυσοχοΐδηςείπε στo patrisnews.com: «Υπάρχει πράγματι μια μεγάλη καθυστέρηση στις υποδομές στην περιοχή. Έχω αναφερθεί επανειλημμένα σε αυτό και γι’ αυτό από την ώρα που ανέλαβα το Υπουργείο μαζί με τους συναδέλφους βουλευτές όλων των κομμάτων και την Περιφερειακή και Τοπική Αυτοδιοίκηση κάνω μια προσπάθεια προκειμένου  στην Ηλεία, που είναι ένα από τα πιο σημαντικά μέρη της χώρας από πλευράς παραγωγικότητας, από πλευράς εξαγωγικής δραστηριότητας και πιστεύω αυτή τη στιγμή, αυτό που χρειάζεται ο νομός, ο οποίος αναπτύσσεται και τουριστικά, είναι άμεσα να ολοκληρωθούν οι υποδομές του».
«Προς την κατεύθυνση αυτή λοιπόν όπως ξέρετε» συνέχισε ο κ. Χρυσοχοΐδης: «μετά από πολλά χρόνια παύσης των εργασιών ξεκίνησε και πάλι το έργο Κόρινθος – Πάτρα. Είναι ένα τεράστιο έργο αξίας 1,2 δισεκατομμυρίων ευρώ. Το έργο βρίσκεται σε πλήρη ανάπτυξη, θα περάσω και εγώ προσωπικά από εκεί σε λίγο. Το έργο είναι πολύ σημαντικό γιατί συνδέει την Πελοπόννησο με την Κεντρική Ελλάδα και την Αθήνα, την Δυτική και την Κεντρική Ελλάδα με τη Βόρεια Ελλάδα και βέβαια απομένει το τμήμα Πάτρα – Πύργος και Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages