ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΟΖΙΚΑΣ
ΤΟΝ Τιτανικό σε ελληνική εκδοχή έζησαν όπως υποστηρίζουν οι διασωθέντες του μοιραίου πλοίου στην Αδριατική από την Κυπαρισσία, ενώ οι μεταφορείς μιλούν ξεκάθαρα για πλήγμα όχι μόνο στην εθνική οικονομικά αλλά κυρίως στις εξαγωγές προβλέποντας δύσκολους μήνες επιβίωσης για τις οικογένειες των πληγέντων.
Ο οδηγός βυτιοφόρου Γιώργος Δημόπουλος εξομολογείται ότι "ζήσαμε ένα Τιτανικό αυτή την φορά με φωτιά" περιγράφοντας τις δύσκολες στιγμές που βίωσε. Πρόσθεσε ότι "κατεβήκαμε αρχικά 5 άτομα σε σωστικό μέσο αλλά έσπασε η ανεμόσκαλα λόγω των ανέμων, ένα ταχύπλοο μας μετέφερε σε λιμάνι της Ιταλίας και αργότερα με C 130 ενώ η επικοινωνία ήταν δύσκολη" καθώς αναγκάστηκε να ζητήσει κινητό από τους λιμενικούς προκειμένου να ενημερώσει την οικογένειά του. Τόνισε ότι αν δεν είχαν διατηρήσει οι οδηγοί βυτιοφόρων την ψυχραιμία τους η κατάσταση θα ήταν πιο επώδυνη για συμπληρώσει ότι "υπάρχουν τεράστιες ευθύνες που πρέπει να αποδοθούν καθώς δεν μας ενημέρωσε κανείς με συναγερμό με τη φωτιά να εκδηλώνεται στο αμπάρι" με κάκιστα μέτρα ασφαλείας. Ζήτησε να μην υπάρξει τέτοια εμπειρία πιστεύοντας ότι "υπάρχουν τεράστια ερωτηματικά 12 ναυτικά μίλια έξω από την Αλβανία που συνέβη το επεισόδιο ενώ πυροσβεστικά μέσα δεν υπήρχαν σχεδόν πουθενά, ο δε πανικός και η αδιαφορία του ιταλικούπληρώματος με εξαίρεση ένα ναυτικό ήταν παράδειγμα προς αποφυγή". Δήλωσε επίσης ότι όταν ρυμουλκήθηκε το πλοίο έσπασαν 4 κάβοι, μόνο στο πρώτο κατάστρωμα που μαζεύτηκαν όλοι προσπαθούσαμε να επιβιώσουμε, ενώ τα περισσότερα πλωτά μέσα ήτα σάπια ενώ έσπασαν συρματόσχοινα με αποτέλεσμα να πνιγούν άτομα...Πρόβλεψε ότι οι οικογένειες των διασωθέντων θα περάσουν δύσκολους μήνες φοβούμενος ότι αρκετοί θα πάνε φυλακή από χρέη ή θα αυτοκτονήσουν...
ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΟ NORMAN ATLANTIC ΚΑΙ ΚΟΥΚΟΥΛΩΜΑ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΙΣ
Καταπέλτης ήταν σε δηλώσεις του ο κ.Τάκης Παναγιωτόπουλος που δηλώνει ότι μπορεί να απώλεσε 2 βυτία αλλά σκέφτεται τις οικογένειες των θυμάτων που δεν θα μπορούν να επιβιώσουν ζητώντας ξεκάθαρα να έρθει το πλοίο στην Ελλάδα καθώς οι μεταφορείς είχαν συμφωνία με την ΑΝΕΚ και επομένως το πλοίο νομικά ήταν ελληνικών συμφερόντων. Εξήγησε ότι τέτοια καταστροφή εύχεται να μην ζήσει άλλος άνθρωπος αποκαλύπτοντας ότι το καράβι ήταν ακατάλληλο όπως είχαν επισημάνει οι μεταφορικές εταιρίες οπότε ήταν θέμα χρόνου να γίνει παρανάλωμα του πυρός. Υποστήριξε ότι από την ημερομηνία της αναχώρησης ζητούσαν από την ΑΝΕΚ να μην εκτελεί δρομολόγιο λόγω ανακατασκευής λέγοντας ότι μπορεί να χάθηκαν περιουσίες αλλά το χειρότερο είναι να αδειάσουν ανθρώπινες ψυχές μέσα σε 48 ώρες παρά την τεχνολογική υποστήριξη που υπάρχει, εκτιμώντας ότι έχουν ευθύνη οι αρμόδιοι για την που πρέπει να δώσουν φως στην υπόθεση. Εκτίμησε ότι υπάρχει ζημιά στην εθνική οικονομία, της εξαγωγές, σε ελαιοπαραγωγούς, σε οικογένειες οδηγών με αποτέλεσμα να φοβάται την επιβίωση του κλάδου, συμπεραίνοντας ότι η καταστροφή του πλοίου ήταν προσχεδιασμένη με μαθηματική ακρίβεια αλλάζοντας το καράβι την εποχή που ο κόσμος πήγε για διακοπές ενώ η ζημιά θα είναι σημαντική στην οικονομία της Τριφυλίας.... ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΟΖΙΚΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου