Παρέμβαση προς τις αρμόδιες υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης έγινε τις προηγούμενες ημέρες από τον ευρωβουλευτή της Λαϊκής Ενότητας, Νίκο Χουντή. Όπως σημειώνει «ο αυτοκινητόδρομος Μορέας είχε προϋπολογισμό 847 εκατομμύρια ευρώ, έχει μέχρι σήμερα στοιχίσει 1,44 δις ευρώ και κατατέθηκε στη Βουλή πρόταση για επιπλέον εκατοντάδες εκατομμύρια νέων επιδοτήσεων του Ελληνικού Δημοσίου". Τα στοιχεία τα οποία απουσιάζουν από τον φάκελο που κατέθεσε η ελληνική κυβέρνηση στη Βουλή την προηγούμενη Κυριακή, σχετικά με το υπερχρηματοδοτημένο έργο του οδικού άξονα του Μορέα (Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα & Λεύκτρο-Σπάρτη), ζητάει ο κ. Χουντής.
Όπως επισημαίνει στην ερώτησή του, «το έργο ξεκίνησε με ποσό κατασκευής κατ’ αποκοπή 847 εκατομμυρίων ευρώ, μέχρι σήμερα έχει απορροφήσει 1,44 δις ευρώ και ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί»! Αφού σημειώνει ότι, «η λειτουργία του αυτοκινητοδρόμου είναι επιδοτούμενη και η επιδότησή του έχει ξεκινήσει από το 2010, όταν βρισκόταν ακόμη στο πολύ αρχικό στάδιο κατασκευής», καλεί την Κομισιόν να δώσει ένα πλήρες «ιστορικό της μέχρι τώρα πορείας του έργου και των σχετικών χρηματοδοτήσεων (ευρωπαϊκή χρηματοδότηση, εθνική χρηματοδότηση, εγγυήσεις δανείων από ΕΤΕπ, εισπράξεις από διόδια, δηλωθείσα ιδία συμμετοχή, κλπ)» και να το συγκρίνει με το φυσικό αντικείμενο που έχει εκτελεστεί μέχρι σήμερα.
Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2015
ΣΤΗΝ ΚΟΜΙΣΙΟΝ ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΟΡΕΑ...
Tags
# Ελλάδα
# Πελοπόννησος
# greece
# messinia
# news
Share This
About Ανώνυμος
news
Ετικέτες
Ελλάδα,
Πελοπόννησος,
greece,
messinia,
news
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ στο freegr@gmail.com. Ακούμε τις απόψεις σας..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου