ΛΑΔΙΑ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ...ΕΛΕΓΧΕΙ Ο ΕΦΕΤ- ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΕΜΠΟΡΟΥΣ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΥΤΙΚΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑ - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016

ΛΑΔΙΑ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ...ΕΛΕΓΧΕΙ Ο ΕΦΕΤ- ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΕΜΠΟΡΟΥΣ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΥΤΙΚΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑ

Ο ΕΦΕΤ, εδώ και λίγες ώρες υπενθύμισε ότι θα συνεχίσει τους ελέγχους για την προστασία των καταναλωτών και της αυθεντικότητας του ελληνικού ελαιολάδου, εντόπισε διάφορα δίκτυα µη σύννομης διακίνησης νοθευμένων ή μη ασφαλών ελαιολάδων. Λάδια αγνώστου προελεύσεως φαίνεται ότι κάνουν την εμφάνισή τους σε ράφια ακόμα και τοπικών σούπερ μάρκετ καθώς, η Περιφερειακή Διεύθυνση του ΕΦΕΤ Κεντρικής Μακεδονίας, σε συνεργασία µε τη Χημική Υπηρεσία Μακεδονίας – Θράκης (Υποδιεύθυνση Θεσσαλονίκης – Τμήμα Α') που διεξήγαγε τις χημικές αναλύσεις, διαπίστωσε την εμπορία προϊόντων τα οποία, ενώ επισημαίνονται ως εξαιρετικά παρθένα ελαιόλαδα, είναι στην πραγματικότητα σπορέλαια τεχνητά χρωματισμένα, αγνώστου προέλευσης. Συγκεκριμένα, πρόκειται για τα νοθευμένα προϊόντα με τις εξής επωνυμίες : «ΚΡΗΤΙΚΟΝ» – «ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΟ ΧΩΡΙΟ» – «ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑΚΟ» – «ΕΙΡΗΝΗ» – «BEVELLINI» – «το λιοτρίβι» – «ΑΡΩΜΑ» – «ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΠΑΡΘΕΝΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ» καθώς και τα μη ασφαλή προϊόντα με τις εξής επωνυμίες «ΝΕΦΕΛΗ» – «ΛΙΑΤΙΚΟ».
 ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑ
Να σημειωθεί ότι πολλές φορές πωλούνται σε σούπερ μάρκετ ακόμα κι επώνυμα λάδια αγνώστου προελεύσεως τα οποία είναι άγνωστο για τους κινδύνους που επιφέρουν. Σε πολλές περιπτώσεις οι καταναλωτές πρέπει να είναι προσεκτικοί. Πάντως τοπικά σούπερ μάρκετ σε Κυπαρισσία, Φιλιατρά είναι προσεκτικοί προμηθεύοντας ελαιόλαδα ακόμα και τοπικών παραγωγών που φέρουν ετικέτα και ποιότητα προέλευσης στηρίζοντας την τοπική αγορά. Ωστόσο είναι άγνωστο τι συμβαίνει σε καταστήματα εστίασης καθώς πολλές φορές εδέσματα μαγειρεύονται με άγνωστα λάδια ή υποκατάστατα όπως είναι συνήθως σπορέλαια ή ηλιέλαια...Σε κάθε περίπτωση ας είμαστε προσεκτικοί κοιτώντας τον αριθμό παρτίδας σε κάθε προιόν...ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΟΖΙΚΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages