ΤΡΙΦΥΛΙΑΚΑ ΚΑΙ ΑΙΧΜΗΡΑ-ΤΟ ΓΙΟΦΥΡΙ ΤΩΝ ΦΙΛΑΤΡΩΝ, ΤΟ ΣΔΙΤ ΚΑΙ Η ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Δευτέρα 5 Μαρτίου 2018

ΤΡΙΦΥΛΙΑΚΑ ΚΑΙ ΑΙΧΜΗΡΑ-ΤΟ ΓΙΟΦΥΡΙ ΤΩΝ ΦΙΛΑΤΡΩΝ, ΤΟ ΣΔΙΤ ΚΑΙ Η ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ


              ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΖΙΚΑΣ
@ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ; ΚΑΛΗ εβδομάδα φίλοι αναγνώστες. Η λέξη ανάπτυξη αρχίζει να χάνει την σημασία της μετά τις ξιφομαχίες πολιτικών στελεχών εκατέρωθεν για το ποιος έβαλε μια υπογραφή, ποιος υποσχέθηκε, ποιος ολοκλήρωσε αλλά κυρίως ποιος θα κόψει την κορδέλα. Θα μου πείτε για 2 χιλιόμετρα δρόμου κόβονται κορδέλες, αυτό θα μας νοιάξει;
@Αλλά έχουμε επισημάνει προς κάθε κατεύθυνση ότι η Τριφυλία που έκανε δυνατή την παρουσία της στο Αναπτυξιακό συνέδριο, δεν μπορεί να χάσει το τελευταίο τρένο της εκκίνησης σημαντικών έργων. Καθώς όπως έχουμε αποτυπώσει σε άρθρα μας μετά το ΕΣΠΑ δεν θα υπάρξει ούτε για δείγμα μεγάλο ευρωπαικό κονδύλι για τεράστια έργα...
@ΤΟ ΦΙΛΙΑΤΡΙΝΟ ΓΙΟΦΥΡΙ: Η πολιτική σπέκουλα δεν έχει τέλος. Το ρεπορτάζ μας στην ΦΩΝΗ έγινε θέμα στην 'Καθημερινή' όπου ο καλός συνάδελφος απαρίθμησε όλες τις 4 Κυβερνήσεις, τους υπουργούς που έβαζαν υπογραφή ο ένας μετά τον άλλον, για ένα έργα που ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί 12 χρόνια τουλάχιστον...
@Είναι αλήθεια ότι το Φιλιατρινό φράγμα είναι μισό, καθώς δεν έχει αδρευτικά δίκτυα για δεκάδες χιλιάδες στρέμματα Τριφυλιακής γης, δεν έχει καν ακόμα έτοιμους τους δρόμους πρόσβασης....Οπότε έχουμε δρόμο να διανύσουμε ακόμα. Καθώς το φράγμα δεν έχει καν ολοκληρωθεί εκτελώντας την σκοπιμότητα της δημιουργίας τους. Χωρίς λιμενολεκάνη και δίκτυα είναι σαν να μοιάζει..γιοφύρι των Φιλιατρών...
@ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΟΙ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ: Δεν κουνιέται φύλλο μετά τις εκπτώσεις στην αγορά, όπως αποτυπώνει με βάση τα περσινά και φετινά στοιχεία η Ελληνική Ομοσπονδία Ελληνικού εμπορίου. Κατά τα άλλα η πολιτεία θέλει να ξεζουμίσει την αγορά, με αυξημένες ασφαλιστικές εισφορές που δεν έχουν καν αντίκρισμα. Αλλά με την υψηλή φορολογία τα λουκέτα ενδεχομένως αυξηθούν τους επόμενους μήνες...
@Σε γενικές γραμμές το βασικό συμπέρασμα είναι ότι οι χειμερινές εκπτώσεις Ιανουάριος/Φεβρουάριος 2018 ήταν υποβαθμισμένες αφού μάλλον η Χριστουγεννιάτικη κίνηση μοιάζει να «έκλεψε την παράσταση».
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία των εμπορικών συλλόγων Καλαμάτας και Κυπαρισσίας, η κίνηση κατά τη διάρκεια της χειμερινής εκπτωτικής περιόδου κινήθηκε στα ίδια επίπεδα με το 2017.
@ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΤΟ ΣΔΙΤ: Δεν υπάρχει άλλη επιλογή χαρακτηρίζοντας ως μονόδρομο το ΣΔΙΤ για την διαχείριση των απορριμμάτων στο τελευταίο Δ.Σ. Τριφυλίας ο Δήμαρχος Τριφυλίας παρά το γεγονός ότι δεν έχει απαντηθεί ακόμα αν και πως θα εφαρμοστεί το τοπικό σχέδιο διαχείρισης το οποίο παραμένει δυστυχώς ακόμα στα χαρτιά...
@Ο Δήμαρχος απάντησε εμμέσως πλην σαφώς για την παράνομη χωματερή στο Αλιμάκι. Για την οποία επιβλήθη πρόστιμο 5.000 ευρώ από την περιφέρεια. Μάλιστα σε μια αποστροφή του τόνισε ότι αν θέλουμε να πάμε τα σκουπίδια στην Κοζάνη τότε να το προτείνουν οι σύμβουλοι εφόσον το θεωρούν αποδεκτή λύση...
@ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟ ΠΑΣΧΑ; Σκέφτεται πολύ ο Δήμος να εφαρμόσει την χιλιοεγκεκριμένη κυκλοφοριακή μελέτη για την Κυπαρισσία εφόσον έχει προμηθευτεί όλα τα απαραίτητα καλούδια. Το θέμα είναι αν υλοποιηθεί πριν ή μετά το Πάσχα. Οι πολίτες πάντως αλλά κυρίως οι έμποροι δεν γνωρίζουν καν πως θα γίνουν οι παρεμβάσεις, οι μονοδρομήσεις, η τοποθέτηση σημάτων κι όλα τα συναφή...
@Το οικείο Δ.Σ. μάλιστα με την υπ. αριθμό 117/2015 απόφαση, για την κυκλοφοριακή μελέτη της Κυπαρισσίας, σε συνεδρίασή του την 28η Απριλίου 2015, δεν κατονομάζει ποιες είναι οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, αλλά με απλή ξύλινη γλώσσα καθορίζει ότι «εγκρίνει την με αριθ. 27/2015 Απόφαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής του Δήμου Τριφυλίας, ώστε να εφαρμοστεί η κυκλοφοριακή μελέτη για την πόλη της Κυπαρισσίας ως έχει». Άραγε θα εφαρμοστεί η μελέτη του 2019, η τροποποιημένη του 2015 ή κάποια άλλη που δεν γνωρίζουμε ακόμα...
@Η ΤΡΙΦΥΛΙΑ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ ΤΟ ΤΡΕΝΟ; Ουδείς ενδιαφέρεται όπως συμβαίνει σε όλα τα μέρη του κόσμου ακόμα και σε αναπτυσσόμενα για την επανεκκίνηση του σιδηρόδρομου. Έστω με την μορφή προαστιακού τρένου, έστω ως τουριστικού για περιηγητικούς σκοπούς, έστω για ψυχαγωγία. Προφανώς τώρα που η περιουσία του ΟΣΕ περνά σε ξένα χέρια την ώρα που έχουμε ηλεκτρικά τρένα στην γραμμή Θεσσαλονίκης με 160 χλμ. την ώρα στην Πελοπόννησο απεμπολήθηκε το ιστορικό μέσο μεταφοράς που άνοιξε την οικονομία της χώρας....Καλή εβδομάδα λοιπόν...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages