Σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις ο κόσμος προτιμά να αγοράζει τα είδη που χρειάζεται στο καθημερινό τραπέζι χωρίς υπερβολές, ενώ προτιμά συνήθως σε γαλακτοκομικά, ζυμαρικά ή άλλα είδη κατανάλωσης εφόσον υπάρχουν τοπικά προιόντα ή επώνυμα με ετικέτες από τα σούπερ μάρκετ που συνεργάζομαι με μεγάλα κέντρα διανομής.
Σε σούπερ μάρκετ της Κυπαρισσίας που εργάζεται ο Γιάννης Σελούλης δηλώνει ότι "η κίνηση τον Αύγουστο είναι πολύ ικανοποιητική λόγω προσέλευσης επισκεπτών όπου ο κόσμος αγοράζει τα απαραίτητα και αναμένονται τις επόμενες ημέρες να κορυφωθεί η κίνηση καθώς είμαστε ανοιχτά όλη την ημέρα" για να προσθέσει ότι "έχουμε αρκετούς τουρίστες από την Ευρώπη, απόδημους και οι επαγγελματίες βοηθούν την τοπική οικονομία καθώς συνήθως προτιμούν να εργάζονται κοντά τους ντόπια νέα παιδιά ενισχύοντας έτσι το τοπικό εργατικό δυναμικό".
Η ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ ΘΕΛΕΙ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ
Σε ερώτηση για την τουριστική περιοχή που θέλει να γίνει προορισμός είπε ότι "πρέπει να υλοποιηθεί επιτέλους το λιμάνι, να αναδειχθεί το κάστρο ώστε να αποτελέσει κληροδότημα για τις επόμενες γενιές μαθαίνοντας την ιστορία του τόπου μας για να έχουν εφόδια στο μέλλον" ενώ επειδή ασχολείται με το χόμπι της φωτογραφίας εξήγησε ότι "αναδεικνύουμε όσο μπορούμε τον όμορφο τόπο μας που είναι αλήθεια ότι διαθέτει πολλές κρυμμένες γωνιές και ομορφιές για τους επισκέπτες" για να καταλήξει ότι οφείλουμε να στηρίζουμε τα τοπικά καταστήματα γιατί "εδώ γεννηθήκαμε και ζήσαμε".
Ο Θανάσης Γιαννίκος ιδιοκτήτης τοπικής επιχείρησης που είναι κατεξοχήν οικογενειακή συμπλήρωσε ότι "όλοι οι επαγγελματίες φροντίζουν με ελκυστικές τιμές να προσφέρουν το καλύτερο στον επισκέπτη κι εμείς με χαμόγελο ως οικογενειακή επιχείρηση να κάνουμε αγώνα επενδύοντας στην πόλη γιατί κάθε προσφορά επιστρέφει σε εμάς τους ίδιους και ως καταναλωτές".
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΖΙΚΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου