ΤΗΝ τιμητική τους είχαν άλλη μια φορά τα έγκυρα ρεπορτάζ μας για το μείζον θέμα του σιδηροδρόμου με αφορμή την λαική απαίτηση αλλά κυρίως των τοπικών φορέων, για επαναλειτουργία του τρένου στη Μεσσηνία μετά το αναπτυξιακό συνέδριο στον Πύργο και την κινητικότητα που υπάρχει.
Άλλη μια φορά η ένωση Σιδηροδρομικών υπαλλήλων αναδημοσίευσε το ρεπορτάζ μας καθώς είναι διάχυτη η εκτίμηση ότι η συντήρηση-ανακαίνιση του δικτύου από Πύργο-Καλονερό-Καλαμάτα πρέπει να ξεκινήσει άμεσα, αλλά κυρίως να αρθεί η σιδηροδρομική απομόνωση της Πελοποννήσου σε σχέση ακόμα και με άλλες βαλκανικές χώρες.
Από την ένωση των σιδηροδρομικών πάντως βγήκε κι άλλη μια είδηση, καθώς υπάρχει όπως αποκαλύπτουμε σήμερα μελέτη για 14 πόλεις στην Ελλάδα που μπορεί να δρομολογηθεί τράμ και στις οποίες περιλαμβάνεται φυσικά η Καλαμάτα.
Σύμφωνα με την πηγή του δημοσιεύματος αναφέρεται ότι: "Στις λίγες χώρες της Ευρώπης που έχουν μόνο ένα σύστημα Τραμ συγκαταλέγεται η Αθήνα. Κατά καιρούς (ειδικά προεκλογικές περιόδους) έχουν βγει στην επιφάνεια σχέδια και μελέτες για την ανάπτυξης συστημάτων Τραμ σε αρκετές πόλεις όπως η Θεσσαλονίκη, τα Ιωάννινα, ο Βόλος, το Ηράκλειο, η Πάτρα, η Λάρισα και η Καλαμάτα, ωστόσο ποτέ δεν προχώρησε κάτι παραπάνω από αυτό.
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΤΡΑΜ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ..
Τα συστήματα Τραμ όπως αποδεικνύει η παρουσία τους σε περισσότερες από 200 πόλεις της Ευρώπης δεν είναι ιδανικά μόνο για μεγάλες πόλεις όπως η Αθήνα, η Βουδαπέστη, το Βερολίνο, το Μιλάνο κ.α. αλλά και σε πόλεις με πληθυσμό που μπορεί να είναι από 500.000 αλλά και λιγότερο μέχρι και 100.000.
Στην περίπτωση της Ελλάδας, αποδεικνύεται πως κριτήρια για την ανάπτυξη Τραμ με παράδειγμα τις παραπάνω πόλεις αλλά και δεκάδες άλλες στην Ευρωπαϊκή επικράτεια, πληρούν πέρα από τη Θεσσαλονίκη που έχει πληθυσμό άνω του 1 εκατομμυρίου και μπορεί να το προσθέσει ως συμπληρωματικό του Μετρό, τουλάχιστον επτά: η τριάδα Ηράκλειο, Λάρισα και Πάτρα που έχουν περίπου 300.000 κατοίκους μητροπολιτικά, και Ιωάννινα, Βόλος, Καβάλα και Καλαμάτα.
Τα Τραμ μπορούν να ενταχθούν στις πόλεις σε πεζοδρομημένους άξονες, να τις ενώσουν με σημαντικά σημεία όπως Σιδηροδρομικούς Σταθμούς, ΚΤΕΛ, Νοσοκομεία, Πανεπιστήμια και να λειτουργήσουν καταλυτικά στην περιβαλλοντική, αισθητική και ουσιαστική αναδιαμόρφωση της λειτουργίας των αστικών μεταφορών στις πόλεις που θα μπορούσε να εγκατασταθεί."
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΖΙΚΑΣ
Κυριακή 3 Μαρτίου 2019
Home
Τριφυλία
trifylia
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΣΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΜΑΣ- Η ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΡΑΜ Λ
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΣΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΜΑΣ- Η ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΡΑΜ Λ
Tags
# Τριφυλία
# trifylia
Share This
About Freegr network
trifylia
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ στο freegr@gmail.com. Ακούμε τις απόψεις σας..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου