1/3 των καταναλωτών ψωνίζει τρόφιμα διαδικτυακά - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Τρίτη 21 Ιουλίου 2020

1/3 των καταναλωτών ψωνίζει τρόφιμα διαδικτυακά

Ψηφιακή διάσταση έδωσε η πανδημία του COVID-19 στον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές εργάζονται, τρώνε, επικοινωνούν και φροντίζουν την υγεία τους. Μάλιστα, οι καταναλωτές, που έχουν αναπροσαρμόσει τον τρόπο των αγορών τους, θα συνεχίσουν να προτιμούν το online κανάλι μετά τα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης.

Μία από τις πιο ραγδαίες αλλαγές στις αγοραστικές συνήθειες αφορά τις αγορές από το σουπερμάρκετ. Έτσι, ενώ τα ψώνια στο κατάστημα αποτελούν την κύρια επιλογή, περισσότερο από το ένα τρίτο (35%) των καταναλωτών ψωνίζει, πλέον, τρόφιμα διαδικτυακά. Μάλιστα, το 86% αυτών σκοπεύει να συνεχίσει και μετά την άρση των μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης τις online αγορές.
Για άλλα προϊόντα πέραν των τροφίμων, πριν από την πανδημία κυριαρχούσαν οι αγορές στο κατάστημα σε σύγκριση το Διαδίκτυο. Ποσοστό 47% των καταναλωτών ανέφερε αγορές σε φυσικά καταστήματα σε καθημερινή ή εβδομαδιαία βάση, σε σύγκριση με τις αγορές μέσω κινητού τηλεφώνου (30%), υπολογιστή (28%) και ψηφιακού βοηθού φωνής (15%). Από τότε, οι αγορές μέσω Διαδικτύου για προϊόντα εκτός τροφίμων έχουν σημειώσει σημαντική αύξηση: κινητό 45%, υπολογιστής 41%, tablet 33%).
Η τάση αυτή είναι ιδιαιτέρως αισθητή στην Κίνα και τη Μέση Ανατολή, με 60% και 58% των ερωτηθέντων να αναφέρει ότι έχει  ξεκινήσει να ψωνίζει περισσότερο μέσω κινητών τηλεφώνων.

Η σημασία της σύνδεσηςΤις ταχύτατα μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συμπεριφορές, τις οποίες επιτάχυνε η πανδημία, καταγράφει η 11η έκθεση της PwC “Global Consumer Insights Survey”. Σύμφωνα μετά το ξέσπασμα της υγειονομικής κρίσης, το 59% των millennial και το 57% όσων έχουν παιδιά εστιάζει περισσότερο στην ευεξία από άλλες ομάδες. Η εστίαση στην προσωπική φροντίδα έχει αυξηθεί, με το 51% των καταναλωτών σε πόλεις να συμφωνεί ή να συμφωνεί πολύ, ότι επικεντρώνεται πλέον περισσότερο στη φροντίδα της ψυχικής υγείας, της ευεξίας, της σωματικής υγείας και της διατροφής τους ως αποτέλεσμα του COVID-19.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages