Πιστοποίηση προϊόντων και υπηρεσιών σε περιοχές NATURA 2000 αφορά και τον Κυπαρισσιακό κόλπο - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2021

Πιστοποίηση προϊόντων και υπηρεσιών σε περιοχές NATURA 2000 αφορά και τον Κυπαρισσιακό κόλπο

 


Μνημόνιο συνεργασίας για την ανάπτυξη Εθνικού Συστήματος Πιστοποίησης των παραγόμενων αγροτικών προϊόντων και των παρεχόμενων τοπικών υπηρεσιών σε προστατευόμενες περιοχές και σε περιοχές του δικτύου NATURA 2000, υπέγραψαν την Τρίτη τα υπουργεία Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Τουρισμού, καθώς και ο Οργανισμός Φυσικού Περιβάλλοντος  και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ).

Η πιστοποίηση σε προστατευόμενες περιοχές και σε περιοχές NATURA αφορά σε προϊόντα, που παράγονται με φιλικές προς τα οικοσυστήματα πρακτικές και μεθόδους καθώς και δραστηριότητες ήπιας και βιώσιμης ανάπτυξης, λειτουργώντας ως ανάχωμα απέναντι στον κίνδυνο αλλοίωσης σημαντικών οικοτόπων και όχλησης της άγριας ζωής από την ανεξέλεγκτη ανάπτυξη των τουριστικών δραστηριοτήτων.

Κοινός στόχος των εμπλεκόμενων υπουργείων και του ΟΦΥΠΕΚΑ είναι η διατήρηση και ενίσχυση της βιοποικιλότητας στις αγροτικές περιοχές του δικτύου προστατευόμενων περιοχών, σε μια ευρύτερη προσπάθεια πλήρους εναρμόνισης της χώρας μας με την ευρωπαϊκή στρατηγική. Μια στρατηγική που επικεντρώνεται στην προσπάθεια να επιστρέψουμε τη φύση στην αγροτική γη (Bringing nature back to agricultural land) και να θωρακίσουμε τη στενή και αμφίδρομη σχέση φυσικού τοπίου και ανθρώπινης δραστηριότητας, αναγνωρίζοντας τον ζωτικό ρόλο της αγροτικής παραγωγής και των ίδιων των αγροτών στην προστασία και διατήρηση της βιοποικιλότητας αλλά και τη συνεισφορά από την βιώσιμη διαχείριση της φύσης στο εισόδημα του αγρότη.

Την ενημέρωση και εκπαίδευση των εμπλεκόμενων παραγωγών και επιχειρηματιών του τουρισμού αναλαμβάνουν το ΥΠΑΑΤ και το υπουργείο Τουρισμού αντίστοιχα, με το δεύτερο να καταρτίζει τη στρατηγική προώθησης και προβολής των πιστοποιημένων προϊόντων στην εγχώρια και διεθνή τουριστική αγορά, συμπεριλαμβάνοντάς τα στο νέο τουριστικό προϊόν της ελληνικής γαστρονομίας. ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages