Ο κλάδος των αθλητικών ειδών, που στη διάρκεια της πανδημικής κρίσης γνώρισε μεγάλες δόξες, καθώς τα περιοριστικά μέτρα ανά την υφήλιο ώθησαν τους καταναλωτές στην άθληση ελλείψει άλλων εναλλακτικών διασκέδασης και κατέστησαν τα υπόλοιπα ρούχα σχεδόν άχρηστα, λόγω της εκτεταμένης τηλεργασίας, τώρα πλήττεται από την κλιματική κρίση, αλλά και την πληθωριστική. «Για τις 22 εβδομάδες που ολοκληρώθηκαν στις 30 Δεκεμβρίου 2023 οι πωλήσεις σε σταθερή συναλλαγματική ισοτιμία αυξήθηκαν κατά 6%, ενώ οι συγκρίσιμες πωλήσεις κατά 1,8%. Αυτή ήταν κάτω από τις προσδοκίες μας. Η ανάπτυξη των πωλήσεων των αθλητικών ειδών επηρεάστηκε από τον ήπιο καιρό που επικράτησε από το δεύτερο ήμισυ του Σεπτεμβρίου, ενώ η περίοδος αιχμής για την κατηγορία περιλάμβανε πιο πολλές προωθητικές ενέργειες απ’ ό,τι αναμέναμε, αντανακλώντας τις επιφυλάξεις των καταναλωτών να δαπανήσουν χρήματα», ανέφερε χαρακτηριστικά χθες ο όμιλος JD Sports σε ανακοίνωσή του, προσθέτοντας ότι και το μεικτό περιθώριο κέρδους είναι χαμηλότερο από ό,τι αναμενόταν, ενώ και στο σύνολο της οικονομικής χρήσης θα διαμορφωθεί σε χαμηλότερα επίπεδα απ’ αυτά της προηγούμενης.
Με τον χειμώνα να αρνείται να εμφανισθεί στο μεγαλύτερο μέρος του βόρειου ημισφαιρίου, οι πωλήσεις σε φούτερ, σκούφους, μπουφάν, φόρμες, πολλώ δε μάλλον εξοπλισμού χειμερινών σπορ, παρέμειναν σε πολύ χαμηλά επίπεδα.
Το γεγονός ότι στα καταστήματα της κατηγορίας έχει μείνει μεγάλο απόθεμα σε είδη ένδυσης και υπόδησης, κατάλληλα για πιο χαμηλές θερμοκρασίες, οδηγεί τις εταιρείες στη διενέργεια περισσότερων προσφορών, καθώς το μεγάλο στοκ μεταφράζεται σε υψηλό κόστος.
«Οι ακανόνιστες καιρικές συνθήκες που οδηγούν σε υψηλότερες πρωτοβουλίες προώθησης, έχουν επηρεάσει το μεικτό περιθώριο κέρδους του ομίλου, βαρύνοντας κυρίως το α΄ και το γ΄ τρίμηνο του 2023, ωστόσο υπάρχει μια θετική τάση προς σταθεροποίηση», ανέφερε ο όμιλος Φουρλή στην ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων για το εννεάμηνο του 2023, σχολιάζοντας τις επιδόσεις της Intersport. Οι ελπίδες της κατηγορίας αθλητικών ειδών, όπως και συνολικά του κλάδου ένδυσης και υπόδησης, για μεγαλύτερη ανάπτυξη εναπόκεινται στις εκπτώσεις, με κόστος όμως και σ’ αυτή την περίπτωση στην κερδοφορία.
πηγη moneyreview.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου