ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ- Οι εποχές που στη Μεσσηνία και την Τριφυλία κυκλοφορούσαν τα τρένα… - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

.com/img/a/

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2024

KYPARISSIAKOS

ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ- Οι εποχές που στη Μεσσηνία και την Τριφυλία κυκλοφορούσαν τα τρένα…

EIDHSEIS

BLOGGER1

 Φωτογραφίες γεμάτες… ζωή μιας άλλης εποχής

Τα τρένα στη Μεσσηνία έχουν να σφυρίξουν αρκετά χρόνια και είναι αβέβαιο αν αυτό θα συμβεί ποτέ ξανά… Πλέον το δίκτυο είναι λεηλατημένο, όπως λεηλατημένοι είναι και αρκετοί σταθμοί, με το χρόνο να έχει σταματήσει…

Μέσα από φωτογραφίες του Γιώργου Γεωργόπουλου, όμως, το «Θάρρος» σας ταξιδεύει σήμερα στα χρόνια που τα τρένα κυκλοφορούσαν στις ράγες και της Μεσσηνίας και οι σταθμοί ήταν γεμάτοι από επιβάτες.

Ο κ. Γεωργόπουλος, ο οποίος ζει και εργάζεται στην Αθήνα, είναι μέλος του Συλλόγου Φίλων των Σιδηροδρόμου, ενώ έχει καταγωγή από την Καλαμάτα, όπου και έζησε. Αυτό, άλλωστε, φαίνεται και από τις πολλές φωτογραφίες με τρένα που έχει τραβήξει στην περιοχή μας, περιμένοντας πολλές φορές δίπλα στις ράγες για να πετύχει το κατάλληλο κλικ την κατάλληλη στιγμή…

Σας παρουσιάζουμε, λοιπόν, κάποιες εξ αυτών και τον ευχαριστούμε που μας έδωσε το δικαίωμα να τις δημοσιεύσουμε.

%CE%97-428-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%A4%CF%81%CE%AF%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B7-%CE%9A%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%BC%CE%AC%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%9A%CF%8C%CF%81%CE%B9%CE%BD%CE%B8%CE%BF-1989-1024x674
Η 428 για Τρίπολη-Καλαμάτα στην Κόρινθο, 1989
1990-%CE%9C%CE%B5%CE%BB%CE%B9%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CE%AC%CF%82-1024x677
1990, Μελιγαλάς
1988.-%CE%B7302-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%9A%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%BC%CE%AC%CF%84%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B7%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B9%CE%BF-1024x692
1988: Η 302 από Καλαμάτα για μηχανοστάσιο
1988-%CE%A4%CE%BF-429-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B2%CE%B9%CE%B2%CE%AC%CE%B6%CE%B5%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B5%CF%84%CE%BF%CE%B9%CE%BC%CE%AC%CE%B6%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%87%CF%8E%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%9A%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%BC%CE%AC%CF%84%CE%B1-1024x692
1988: Το 429 επιβιβάζει και ετοιμάζεται για αναχώρηση από Καλαμάτα
1988-%CE%A3%CF%84%CE%B1%CE%B8%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CE%9A%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%BC%CE%AC%CF%84%CE%B1%CF%82-1024x683
1988: Σταθμός Καλαμάτας
1987-%CE%97-424-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%9A%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%BC%CE%AC%CF%84%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%B7%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B9%CE%BF-1024x686
1987: Η 424 από Καλαμάτα για το μηχανοστάσιο
1987-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%86%CE%BD%CF%89-%CE%9B%CE%B9%CF%8C%CF%83%CE%B9%CE%B1-%CE%97-307-1024x692
1987, από Άνω Λιόσια: Η 307 (ταχεία της Κυπαρισσίας)
%CE%97-%CF%84%CE%B1%CF%87%CE%B5%CE%AF%CE%B1-307-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%91%CE%B8%CE%AE%CE%BD%CE%B1-%CE%A0%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B1%CE%B9%CE%AC-%CE%AD%CF%84%CE%BF%CE%B9%CE%BC%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%87%CF%8E%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%B8%CE%BC%CF%8C-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%9A%CF%85%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82-1024x696
Η ταχεία 307 για Αθήνα- Πειραιά, έτοιμη για αναχώρηση από το σταθμό της Κυπαρισσίας
%CE%9F%CE%BA%CF%84%CF%8E%CE%B2%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%82-1988-%CE%B7-422-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%A4%CF%81%CE%AF%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B7-%E2%80%93-%CE%9A%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%BC%CE%AC%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CE%9B%CE%B9%CF%8C%CF%83%CE%B9%CE%B1-%CE%AD%CE%BE%CF%89-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B2%CE%AC%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CF%8E%CE%BD-%CE%9C%CE%91%CE%9A-1024x692
Οκτώβριος 1988: Η 422 για Τρίπολη – Καλαμάτα στα Λιόσια, έξω από τη βάση αεροπορικών κατασκευών (ΜΑΚ)
1988-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CF%84%CF%8C-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%A4%CF%81%CE%AF%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B7-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%9A%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%BC%CE%AC%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%99%CE%A3%CE%A3%CE%91%CE%A1%CE%99-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%8D%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-425-1024x680
13/6/88, το μεικτό από Τρίπολη προς Καλαμάτα στο Ίσσαρι, διασταύρωση με το 425
9.9.88-%CE%B7-1345-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%9A%CE%B1%CE%BB%CF%8C%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%BF-1024x683
9/9/88: Η 1345 από Καλόνερο
1988-%CE%92%CE%B1%CE%BB%CF%8D%CF%81%CE%B1-1024x681
1988, Βαλύρα
4-4-1988-%CE%B7-427%CE%B1%CF%80%CE%BF-%CE%9A%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%BC%CE%AC%CF%84%CE%B1-1024x695
4/4/1988: Η 427 από Καλαμάτα
%CE%A3%CE%BA%CE%AC%CE%BB%CE%B1-%CE%9C%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B7%CE%BD%CE%AF%CE%B1%CF%82-8.4.89-%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B9%CE%BF-1346-1024x768
Σκάλα Μεσσηνίας, 8/4/89, δρομολόγιο 1346
1988-%CE%9C%CE%B7%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B9%CE%BF-%CE%9A%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%BC%CE%AC%CF%84%CE%B1%CF%82-%CE%BC%CE%B5-%CE%9F%CE%9B%CE%91-%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%B6%CE%AC%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CE%B3%CE%B5%CF%81%CE%AC-1024x691
1988: Μηχανοστάσιο Καλαμάτας με ΟΛΑ τα τζάμια γερά
%CE%9A%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%BC%CE%AC%CF%84%CE%B1-%CE%99%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B9%CE%BF%CF%82-1988-1024x674
Καλαμάτα, Ιούλιος, 1988
1988-%CE%A4%CE%BF-GMN-%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%91%CF%83%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%87%CF%89%CE%BC%CE%B1-1024x683
1988: Το GMN (ι) στο Ασπρόχωμα
%CE%97-%CE%91.%CE%91-GANZ-MAVAG-%CE%91-6467-%CE%9F%CF%85%CE%B3%CE%B3%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%A4%CF%81%CE%AF%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B7-%E2%80%93-%CE%9A%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%BC%CE%AC%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%B8%CE%BC%CF%8C-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%9A%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%BD%CE%B8%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%BF-1987-1024x692
Η Α/Α GANZ MAVAG Α-6467 Ουγγαρίας για Τρίπολη – Καλαμάτα στο σταθμό της Κορίνθου το 1987
%CE%97-429-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%9A%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%BC%CE%AC%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%BF-1989-1024x692
Η 429 από Καλαμάτα το 1989
%CE%91%CF%83%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%87%CF%89%CE%BC%CE%B1-1988-1024x677
Ασπρόχωμα, 1988
%CE%97-302-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%A3%CE%BA%CE%AC%CE%BB%CE%B1-%CE%9C%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B7%CE%BD%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%BF-1987-1024x680
Η 302 στη Σκάλα Μεσσηνίας το 1987
%CE%9A%CF%8C%CF%81%CE%B9%CE%BD%CE%B8%CE%BF%CF%82-1988-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CE%93%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%AF%CE%B4%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%9A%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%BC%CE%AC%CF%84%CE%B1-%CE%BE%CE%B5%CE%B4%CE%B9%CF%88%CE%AC%CE%B5%CE%B9-%CE%BD%CE%B1-%CE%B2%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%AE%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%BF-1024x670
Κόρινθος 1988 και η «Γαλλίδα» για Καλαμάτα ξεδιψάει να βγάλει τον ανήφορο
18-1-2003-%CE%97-%CE%9A%CF%85%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%83%CE%AF%CE%B1-%CE%B3%CE%B5%CE%BC%CE%AC%CF%84%CE%B7-%CE%91.%CE%91-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF-%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%B8%CE%BC%CE%AC%CF%81%CF%87%CE%B7%CF%82-%CE%AD%CF%87%CE%B5%CE%B9-%CE%B4%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9-%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%8D%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%B7-%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%AE-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%9A%CE%B1%CE%BB%CF%8C-%CE%9D%CE%B5%CF%81%CF%8C-1024x768
18/1/2003: Η Κυπαρισσία γεμάτη Α/Α και ο σταθμάρχης έχει δώσει ελεύθερη γραμμή για Καλό Νερό
%CE%92%CE%B1%CE%BB%CF%8D%CF%81%CE%B1-6-8-89-1024x677
Βαλύρα, 6/8/89
464829495_984008123772537_8867443475504155504_n-1024x670
1989 Προς Καλαμάτα το τοπικό Κυπαρισσίας (Δρομολόγιο 1345)
464937208_983530287153654_613020124179718578_n-1024x692
Ιανουάριος 1989 η 425 (δρομολόγιο Καλαμάτας – Αθηνών) πλησιάζει την Τρίπολη
464467611_982381353935214_8113352532791089795_n-1024x692
Η Η 426 από Κόρινθο το 1989 έχει μπει στην γραμμή αριστερά προς Άργος – Τρίπολη – Καλαμάτα, το πασάτζο έχει ανοίξει και η κυκλοφορία αποκαθίσταται με την κραταιά τότε
ΕXPRESS SERVICE και με το Best seller ΙΧ της εποχής FIAT 127

Να σημειωθεί πως οι φωτογραφίες, όπως και πολλές ακόμα, υπάρχουν στο Facebook, στη σελίδα «Traino & Co».

Του Παναγιώτη Μπαμπαρούτση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *