Ο κ. Ξύγκας πρόσθεσε πως η ΔΕΣΕ Τρίπολης εκπονεί μελέτη που έχει ήδη περιβαλλοντικές απαλλαγές. Με αυτή προτείνονται δύο λύσεις: η ανατολική παράκαμψη και η δυτική.
Ο δρόμος, συνέχισε, δεν είναι κλειστός όπως η Ιόνια Οδός και έχει τέσσερις ανισόπεδες διαβάσεις, ενώ διευκρίνισε πως όλα βρίσκονται στο στάδιο της προμελέτης και, κατά συνέπεια, δεν έχει ληφθεί απόφαση.
Η έκθεση: Όπως αναφέρεται στα συμπεράσματα και τις προτάσεις της σχετικής τεχνικής έκθεσης, που βρίσκεται στο Δήμο Φιλιατρών, «η διέλευση της εθνικής οδού Κυπαρισσίας – Μεθώνης δια μέσου του πολεοδομικού ιστού της πόλης και μάλιστα με περιπορεία χωρίς ξεκάθαρη όδευση, δημιουργεί ιδιαίτερα προβλήματα στην πόλη επιβαρύνοντάς την κυκλοφοριακά, περιβαλλοντικά, ενώ εμπλοκή της τοπικής με την υπερτοπική κυκλοφορία, πέραν των χρονικών καθυστερήσεων, εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους στην ασφάλεια οχημάτων και πεζών."
Με τη δυτική παράκαμψη παρακάμπτεται η πόλη των Φιλιατρών από δυσμάς, απαλλάσσοντας έτσι τον πολεοδομικό ιστό από τη διερχόμενη κυκλοφορία, εξασφαλίζοντας ασφαλέστερες και ταχύτερες μετακινήσεις επί της εθνικής οδού, καθώς και στην τοπική κυκλοφορία και εξυπηρέτηση του οικισμού. Ταυτόχρονα, απομακρυνόμενη αυτή αρκετά από τον αστικό ιστό, δεν παρεμποδίζει την επέκταση της πόλης προς όλες τις κατευθύνσεις, η τάση της οποίας βέβαια φαίνεται να είναι προς ανατολάς, ενώ δίνει τη δυνατότητα και για αξιοποίηση της παραλιακής ζώνης, η οποία λόγω της μορφολογίας των ακτών, είναι σήμερα εντελώς αναξιοποίητη, καθώς και τη δυνατότητα για μεταφορά στη ζώνη διέλευσης επαγγελματικών και λοιπών χρήσεων, απαλλάσσοντας τον οικιστικό ιστό από αυτές.
Με τη δυτική παράκαμψη παρακάμπτεται η πόλη των Φιλιατρών από δυσμάς, απαλλάσσοντας έτσι τον πολεοδομικό ιστό από τη διερχόμενη κυκλοφορία, εξασφαλίζοντας ασφαλέστερες και ταχύτερες μετακινήσεις επί της εθνικής οδού, καθώς και στην τοπική κυκλοφορία και εξυπηρέτηση του οικισμού. Ταυτόχρονα, απομακρυνόμενη αυτή αρκετά από τον αστικό ιστό, δεν παρεμποδίζει την επέκταση της πόλης προς όλες τις κατευθύνσεις, η τάση της οποίας βέβαια φαίνεται να είναι προς ανατολάς, ενώ δίνει τη δυνατότητα και για αξιοποίηση της παραλιακής ζώνης, η οποία λόγω της μορφολογίας των ακτών, είναι σήμερα εντελώς αναξιοποίητη, καθώς και τη δυνατότητα για μεταφορά στη ζώνη διέλευσης επαγγελματικών και λοιπών χρήσεων, απαλλάσσοντας τον οικιστικό ιστό από αυτές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου