Ηχηρά λουκέτα στην αγορά αυτοκινήτου - Ποιες αντιπροσωπίες έκλεισαν - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

Ηχηρά λουκέτα στην αγορά αυτοκινήτου - Ποιες αντιπροσωπίες έκλεισαν

Η κρίση σαρώνει τα πάντα στο πέρασμά της και ένα από τα πρώτα «θύματά» της ήταν η αγορά του αυτοκινήτου. Την αρχική πτώση στις ταξινομήσεις ακολουθούν πλέον τους τελευταίους
μήνες τα λουκέτα και στην Ηλεία. Τουλάχιστον δέκα από τις εταιρίες που δραστηριοποιούνται στο νομό, έμειναν χωρίς αντιπροσώπευση. Μάλιστα λίγο πριν τα οριστικά λουκέτα, εταιρίες είχαν αλλάξει χέρια, αλλά τελικά δεν κατάφεραν να επιβιώσουν. Κάποιες ακόμα έχουν κατεβάσει τις ταμπέλες, αλλά παραμένουν ανεπίσημα στην τοπική αγορά προσδοκώντας κάποιες πωλήσεις.
Ποιες εταιρίες έχουν "φύγει" από την Ηλεία
Σύμφωνα με πληροφορίες και μέσα από το ρεπορτάζ, πλέον δεν παρουσιάζουν δραστηριότητα στην Ηλεία εταιρίες όπως η TOYOTA, η BMW, η Mercedes, η Mini, η Smart, η Renault, η Honda, η Mitsubishi, η Suzuki και η Dacia. Υπάρχουν και άλλες που λειτουργούν άτυπα, χωρίς αυτοκίνητα μέσα στις εκθέσεις, αλλά με μοναδικό εκπρόσωπο τον ιδιοκτήτη της αντιπροσωπίας ή σε εγκαταστάσεις που στεγάζουν και άλλες φίρμες. Θα πρέπει να πούμε πως οι παραπάνω εταιρίες αντιπροσωπεύουν ένα πολύ καλό ποσοστό αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους δρόμους του νομού.
Η εικόνα της αγοράς και του κλάδου
Μιλώντας για το θέμα οι εναπομείναντες αντιπρόσωποι εταιριών αυτοκινήτων, εκφράζουν την αγωνία τους για το άμεσο μέλλον, αλλά και τις προσπάθειες που κάνουν κόντρα στην κρίση.
«Μέχρι στιγμής κάθε μήνα η αγορά καταγράφει μείωση της τάξης του 42% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι. Η βασική αιτία είναι τα υπερβολικά φορολογικά μέτρα που επιβαρύνουν το αυτοκίνητο, που σχεδόν κανείς δεν μπορεί να το αποκτήσει και να το συντηρήσει. Κατά μια άποψη τιμώρησαν την απόκτηση του αυτοκινήτου, ή καλύτερα βασίστηκαν σε τεκμήρια επιπόλαιης έμπνευσης, που δεν έχουν καμία σχέση με το πραγματικό κόστος χρήσης και εξακολουθούν εν έτη 2012, ο τεκμαρτός υπολογισμός του εισοδήματος να βασίζεται στον κυβισμό του κινητήρα και αυτό είναι που έχει προκαλέσει πραγματικά καταστροφή στην αγορά» εξηγεί ο αντιπρόσωπος της Ford στην Ηλεία με σημαντικό μερίδιο στην αγορά Θέμης Βασιλόπουλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages