Θέμα: Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ
Δυστυχώς αν δεν ανατραπεί η μνημονιακή συγκυβέρνηση τα περισσότερα περιφερειακά αεροδρόμια κινδυνεύουν να κλείσουν παρά την πανομοιότυπη διάψευση του Υφυπουργού Μεταφορών κ. Μ. Παπαδόπουλου και του ΤΑΙΠΕΔ. Η διάψευση τους αυτή έχει τόση αξιοπιστία όση έχουν και οι κατ’ επανάληψη διαβεβαιώσεις της κυβέρνησης ότι «δεν θα ληφθούν νέα μέτρα» αλλά κάθε μέρα επιβάλλονται νέα μέτρα.
Όλη η αλήθεια για τα περιφερειακά αεροδρόμια είναι η εξής:
1. Τον Σεπτέμβρη του 2011 ο κ. Βενιζέλος «μετέφερε» και τα 39 περιφερειακά αεροδρόμια στο ΤΑΙΠΕΔ. Η απόφασή του αυτή είναι και παράνομη και άκυρη διότι τα αεροδρόμια είναι κρατική περιουσία του Δημοσίου, συμβάλλουν ουσιαστικά στην τουριστική, δημογραφική και γεωγραφική συνοχή της χώρας ενώ είναι το θεμέλιο στο αμυντικό δόγμα της χώρας. Συνεπώς δεν είναι ιδιωτική περιουσία του Δημοσίου για να μπορεί να μεταφερθεί στο ΤΑΙΠΕΔ.
2. Με το ν. 4146/2013 η συγκυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου-Κουβέλη για να καλύψει την παράνομη και άκυρη πράξη του κ. Βενιζέλου είπε ότι μέχρι να απολυθούν θα ανήκει η λειτουργία και η εκμετάλλευσης τους στην ΥΠΑ και συγχρόνως δημιούργησε την Ανώνυμη Εταιρεία Διαχείρισης Περιφερειακών Αεροδρομίων (Α.Ε.Δι.Π.Α.).
3. Το ΤΑΙΠΕΔ μετά την απόφαση του κ. Βενιζέλου προσέλαβε ομάδα συμβούλων μεταξύ των οποίων και οι σύμβουλοι της “Lufthansa Consultants” οι οποίοι έκαναν μελέτες και για τα 39 αεροδρόμια. Οι σύμβουλοι πρότειναν ότι όσα αεροδρόμια δεν έχουν ενδιαφέρον πρέπει να κλείσουν και αυτά προσδιορίζονται περίπου σε 24. Το γεγονός αυτό παραβλέπει εντελώς την γεωγραφική ιδιομορφία της χώρας, τις ακριτικές της περιοχές που έχουν την ανάγκη μεταφοράς φαρμάκων και άλλων υλικών, την μεταφορά ασθενών σε έκτακτες περιστάσεις, κπ.. Δηλαδή καταδικάζει τα νησιά και τις ακριτικές περιοχές που δεν είναι εναρμονισμένα με τους δείκτες και τα κριτήρια των μνημονιακων αναγκών των δανειστών και επιφέρει βαρύτατο πλήγμα σε βάρος του λαϊκού και εθνικού συμφέροντος.
4. Η συγκυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου υλοποιώντας τις κατευθύνσεις των Γερμανών συμβούλων προχωράει σε ανοικτό διαγωνισμό για να παραχωρηθεί η εκμετάλλευση σε ιδιώτες επενδυτές 14-20 αεροδρομίων χωρισμένων σε δυο ομάδες. Η πρώτη ομάδα περιλαμβάνει τα αεροδρόμια Κέρκυρας, Ηρακλείου, Χανίων, Άκτιου, Θεσσαλονίκης, Καβάλας, Ζακύνθου, Αλεξανδρούπολης και θα δοθούν δώρο της Καλαμάτας και του Αράξου. Η δεύτερη ομάδα περιλαμβάνει τα αεροδρόμια της Σαντορίνης Μυκόνου, Σκιάθου, Κω, Μυτιλήνης, Ρόδου, Σάμου, Χίου και δώρο της Λήμνου και της Αγχιάλου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου