Η κρίση στην Ελλάδα χτύπησε όλους τους παραγωγικούς τομείς και άλλαξε δραστικά την οπτική γωνία που βλέπαμε τα πράγματα. Μπορεί να μην ισχύει για όλους τους Έλληνες, σίγουρα πάντως έδωσε μια διαφορετική προοπτική στους νέους.Σε ένα διθυραμβικό ρεπορτάζ του Forbes, το οποίο υπογράφει η δημοσιογράφος Cathy Huyghe, σκιαγραφείται το νέο τοπίο στην παραγωγή κρασιού στη χώρα μας, αλλά και η αναδυόμενη κουλτούρα γύρω από την αμπελουργία.Επί της ουσίας μπορούμε να πούμε ότι η κρίση έφερε ξανά το κρασί στην επιφάνεια, καθώς ο φόρος που του έχει επιβληθεί είναι σταθερός, σε αντίθεση με άλλα ποτά (ουίσκι και βότκα) που έχει ανέβει αρκετά.
Ο Δρ. Γιάννης Βογιατζής διευθυντής οινολόγος της Μπουτάρης ΑΕ σημειώνει: «Στην αρχή της κρίσης είδαμε τις πωλήσεις μας να πέφτουν, αλλά υπήρξε παράλληλα και η άνοδος κάποιων συγκεκριμένων ειδών ποτών να ισορροπούν κάπως την κατάσταση».Η αίσθηση είναι ότι ο καταναλωτής πλέον στρέφεται περισσότερο σε ντόπια προϊόντα και ιδιαίτερα για το κρασί αναζητεί τις μικρές παραγωγές, ενώ όταν βγαίνει έξω για φαγητό μπορεί να παραγγείλει ένα ποτήρι κρασί, αντί για ολόκληρο μπουκάλι.Είτε έτσι, είτε αλλιώς η κουλτούρα του κρασιού, επανέρχεται στην Ελλάδα με εντυπωσιακούς ρυθμούς
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου