Κυβερνήσεις… εθνικών εργολάβων για το Παραδείσια-Τσακώνα .. - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2014

Κυβερνήσεις… εθνικών εργολάβων για το Παραδείσια-Τσακώνα ..

Με προηγούμενο δημοσίευμά μας για το τμήμα Παραδείσια-Τσακώνα του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα ανοίξαμε το φάκελο των υπό κατασκευή ελληνικών αυτοκινητόδρομων και ιδιαίτερα του συγκεκριμένου. Δεν είναι και εύκολο να χωνέψεις ότι ένα έργο ξεκίνησε με προϋπολογισμό 2,4 εκατομμύρια ευρώ, το 2004 έφτασε στα 44,5, με αμετάκλητη δικαστική απόφαση δίνονταν επιπλέον 34 εκατομμύρια ευρώ περίπου, το 2006 νέα μελέτη προϋπολόγισε 118 εκατομμύρια ευρώ και μέχρι την παράδοσή του δεν ξέρουμε πού θα φτάσει! Σήμερα συνεχίζουμε με το ίδιο θέμα και την έκθεση του Σώματος Επιθεωρητών - Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης, η οποία υπήρχε στα χέρια όλων των αρμοδίων, αλλά- ω του θαύματος- σφύριζαν και συνεχίζουν να το κάνουν αδιάφορα. Βλέπετε, οι ελληνικές κυβερνήσεις, προφασιζόμενες… πάντα την προάσπιση των συμφερόντων του ελληνικού λαού, επιδίδονταν σε ένα πρωτοφανές ξεπούλημα των δημοσίων έργων σε μεγάλους κατασκευαστικούς ομίλους, οι οποίοι τα «κατέκτησαν» έναντι πινακίου φακής.
Ξετυλίγοντας και πάλι το... μίτο του έργου, να αναφέρουμε ότι κατά τη διάρκεια των πρώτων εργασιών της εργολαβίας υπήρχε γνωμοδότηση δύο έγκριτων καθηγητών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, οι οποίοι και προειδοποιούσαν ότι ο σχεδιασμός έχει ένα σωρό... τρύπες και πρέπει να γίνει αναπροσαρμογή στη μελέτη. Το υπουργείο έδειξε να παίρνει στα σοβαρά τις παρατηρήσεις τους και διέταξε τη διόρθωση των προβληματικών σημείων. Κι αφού έγιναν όλα αυτά, για να προλάβουν τις εκλογές του 2000 έδωσαν το δρόμο στην κυκλοφορία, για να πέσει τρία χρόνια αργότερα, ευτυχώς χωρίς ανθρώπινα θύματα. Μπροστά στο κύμα οργής τόσο από πολίτες όσο και από τον τεχνικό κόσμο της χώρας, το ΠΕΧΩΔΕ διέταξε έρευνα από τριμελή επιτροπή, η οποία στο πόρισμά της υποστήριξε ότι για την καταστροφή δεν υπάρχουν υπαίτιοι- παρότι δεν είχε υπάρξει ιδιαίτερο φυσικό φαινόμενο που να δικαιολογεί το γεγονός. Κι όμως, η εξήγηση ήταν απλή. Ο οχετός απορροής ομβρίων ήταν τόσο στενός που δεν μπορούσε να κρατήσει τα νερά, των οποίων η συγκέντρωση κάτω από το δρόμο τον ανάγκασε να... σκάσει. Σε ανάλογη περίπτωση στη Μαλακάσα υπήρχε εσωτερικό τούνελ, το οποίο και καθάριζαν από τα νερά ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Μάλιστα, υπάρχει σχετική έκθεση-υπόμνημα του διευθυντή Τεχνικών Υπηρεσιών της Περιφέρειας, Π. Παπαϊωάννου, το οποίο κινούνταν στη σωστή κατεύθυνση, υποδεικνύοντας όσα έγιναν και δεν έγιναν στο έργο. 'Θάρρος'

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages