Ξεπερνιούνται τα τεχνικά προβλήματα που ειχαν προκύψει στην Ολυμπία Οδό, στο τμήμα Πάτρα-Κόρινθος, λόγω της ταύτισης των έργων με τον σιδηρόδρομο σε 8 σημεία.
Όπως ήταν ήδη γνωστό, είχε λυθεί το πρόβλημα για τα 4 σημεία, τα οποία ανέλαβε η ΜΕΤΚΑ ως ανάδοχος του σιδηροδρομικού έργου, ενώ για τα άλλα τρία ανατέθηκε η εργολαβία στην κοινοπραξία «Ολυμπία Οδός».
Όπως αναφέρεει η kathimerini.gr, τα συμπληρωματικά έργα αφορούν την κατασκευή μιας τάφρου ομβρίων στην περιοχή Περιγιαλίου-Ασσου (1,8 εκατ. ευρώ), ενός αντιπλημμυρικού έργου στο Καθαρονέρι (1 εκατ. ευρώ).
Και το κυριότερο, την κατασκευή γέφυρας με ανοίγματα στις Καμάρες (έναντι 6,9 εκατ. ευρώ), με την οποία το Δημόσιο θα αποφύγει μια ιδιαίτερα δαπανηρή λύση, την εκ των υστέρων κατασκευή της άνω διάβασης για το τρένο, με τον αυτοκινητόδρομο σε λειτουργία. Να σημειωθεί ότι σε ένα σημείο ακόμα (Μελίσσι-Συκιά), το απαραίτητο τμήμα των εργασιών έγινε από την Ολυμπία Οδό και τα υπόλοιπα θα γίνουν από τη ΜΕΤΚΑ.
Πλέον, απομένει μόνο το όγδοο σημείο στον κόμβο του Ρίου, το οποίο θεωρείται και το δυσκολότερο τεχνικά, ανεξαρτήτως της εμπλοκής με τον σιδηρόδρομο, κάτι που συνέβαλε καθοριστικά στην απόφαση του παραχωρησιούχου να ζητήσει παράταση 9 μηνών στην ολοκλήρωση του έργου.
Αν όμως τα τεχνικά ζητήματα λύνονται σε μεγάλο βαθμό, δεν συμβαίνει το ίδιο και με τα χρηματοδοτικά. Η πίεση από τις τράπεζες είναι έντονη, η δυσπιστία από τους δανειστές αυξάνεται, κάτι που έχει ως συνέπεια τη συνέχιση αλλά όχι την εντατικοποίηση των εργασιών.
Παρασκευή 5 Ιουνίου 2015
Μικρά βήματα για την κατασκευή της Ε.Ο. Πατρών-Κορίνθου
Tags
# Ελλάδα
# greece
# messinia
# news
Share This
About Ανώνυμος
news
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ στο freegr@gmail.com. Ακούμε τις απόψεις σας..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου