Πρόσφατο δημοσίευμα της Καθημερινής, που μάλιστα φιλοξενείται σε περίοπτη θέση της πρώτης σελίδας της εφημερίδας, επιχειρεί να αντιπολιτευτεί ανεπιτυχώς τη μεταρρύθμιση στο Γυμνάσιο, θέτοντας στο επίκεντρο της κριτικής το σύστημα προαγωγής από τη μια τάξη στην άλλη. Κάνει για μια ακόμη φορά χονδροειδές λάθος η καλή εφημερίδα. Ίδιο, ως προς την ελαφρότητα, την επιπολαιότητα και την έλλειψη τεκμηρίωσης με το προ μηνών, επίσης πρωτοσέλιδο δημοσίευμα, με το οποίο επιχείρησε να πλήξει την αξιοπιστία και την εγκυρότητα των Πανελληνίων Εξετάσεων.
Με τίτλο, αυτή τη φορά, «Χαμηλώνει ο πήχυς στο γυμνάσιο» καταγγέλλεται η απόφαση του υπουργείου να μη μεταβάλει, αλλά να αφήσει ως έχουν αυτή τη στιγμή, τα κριτήρια προαγωγής-απόλυσης των μαθητών/τριών. Δηλαδή, η επιλογή του Υπουργείου να διατηρήσει το σύστημα προαγωγής που ίσχυε επί ΝΔ-ΠΑΣΟΚ συνιστά υποβάθμιση του Γυμνασίου κατά την Καθημερινή, η οποία όμως δεν μπαίνει στον κόπο να απαντήσει στο ερώτημα: «Υποβάθμιση ως προς τι;». Αφού, είναι γνωστό ότι και με το μέχρι πολύ πρόσφατα ισχύον Προεδρικό Διάταγμα δεν προβλέπονταν για κανένα μάθημα ελάχιστη βάση. Αν, δηλαδή, ο γενικός μέσος όρος των μαθητών/τριών ήταν 13, μπορούσαν να προαχθούν, άσχετα με το πόσο χαμηλό βαθμό είχαν σε κάποιο ή κάποια μαθήματα. Αυτά όλα αποφασίστηκε να εξακολουθήσουν να ισχύουν.
Πρόκειται, για ρυθμίσεις που δεν είναι της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ, είναι πολύ παλιές -απλώς τώρα τις θυμήθηκε η Καθημερινή προς άγραν αντιπολιτευτικών εντυπώσεων. Εκτός, αν τώρα τις πληροφορήθηκε, οπότε, υπάρχει άλλης τάξης πρόβλημα.
Είναι, λοιπόν, σαφής και αυταπόδεικτη η προσπάθεια δημιουργίας λανθασμένων εντυπώσεων, από την πλευρά της Καθημερινής. Συνηθισμένη να κάνει το μαύρο άσπρο, αυτή τη φορά, παρουσίασε ως νέο το παλαιό σύστημα διαπράττοντας μια μεγάλη γκάφα. Γιατί, ακόμη κι αν δεχθεί κανείς τη λανθασμένη λογική στην οποία στηρίζεται το δημοσίευμα, το δεοντολογικό θα ήταν το άρθρο να είχε τίτλο «Παραμένει χαμηλά ο πήχυς στο γυμνάσιο».
Και, βέβαια, αναρωτιόμαστε, αν, όταν καθιερώθηκε για πρώτη φορά το υπάρχον σύστημα προαγωγής, το οποίο αφήνει αμετάβλητο η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, το είχε καταγγείλει με παρόμοιο πρωτοσέλιδο δημοσίευμα η Καθημερινή; Περιμένουμε την απάντηση.
Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2016
Home
ειδήσεις
Μεσσηνία
οικονομία
Παιδεία
greece
messinia
news
Από τι κρίνεται η ποιότητα της εκπαίδευσης στο Γυμνάσιο;
Από τι κρίνεται η ποιότητα της εκπαίδευσης στο Γυμνάσιο;
Tags
# ειδήσεις
# Μεσσηνία
# οικονομία
# Παιδεία
# greece
# messinia
# news
Share This
About Ανώνυμος
news
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ στο freegr@gmail.com. Ακούμε τις απόψεις σας..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου