ΑΞΙΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

kyparissianews.com- ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑ, ΜΕΣΣΗΝΙΑ, ΕΛΛΑΔΑ

24ΩΡΗ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ


Πέμπτη 3 Μαΐου 2018

ΑΞΙΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

Η αλματώδης ανάπτυξη του τουρισμού και των ξένων επισκεπτών στην Ελλάδα δεν περιορίζεται στο αεροδρόμιο Αθηνών και στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport. 
Αεροδρόμια που βρίσκονται σε αναπτυσσόμενους τουριστικά προορισμούς όπως ο Κρατικός Αερολιμένας Καλαμάτας «Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος» έχουν ξεπεράσει κατά πολύ τα προ πενταετίας μεγέθη τους.
Η αυξημένη αυτή επιβατική και αεροπορική κίνηση έχει αρχίσει να δοκιμάζει υποδομές και να φέρνει κοντύτερα τα σχέδια αξιοποίησης κάποιων εκ των 23 περιφερειακών αεροδρομίων που είχαν περάσει στο ΤΑΙΠΕΔ και βρίσκονται πλέον στο υπερταμείο. Πολλά εξ αυτών είχαν και συνεχίζουν να έχουν κίνηση κάτω των 100.000 επιβατών ετησίως και αυτός είναι και ο λόγος που δεν προχώρησε με το «πρώτο κύμα» η αξιοποίησή τους μέσω διαγωνισμού παραχώρησης, όπως έγινε με τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που πήρε η Fraport-Greece.
Οι σύμβουλοι του ΤΑΙΠΕΔ τότε είχαν διαπιστώσει πως δεν υπήρχε σοβαρό επενδυτικό ενδιαφέρον για όλα. Αποφασίστηκε λοιπόν τότε να ξεκινήσει η διαδικασία με δύο ομάδες, 7+7 αεροδρομίων, και να εξαχθούν ασφαλέστερα συμπεράσματα για το μοντέλο, που τελικά αποδείχθηκε ιδιαίτερα επιτυχημένο.
Αναβάθμιση και επενδύσεις
Εν τω μεταξύ, όμως, αξιολογήθηκαν από τους συμβούλους του ΤΑΙΠΕΔ και της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας (ΕΕΣΥΠ), γνωστότερης ως υπερταμείο, και οι προοπτικές αξιοποίησης των άλλων 23 αεροδρομίων. Τη διαχείριση των τελευταίων έχει η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, αλλά το δικαίωμα παραχώρησής τους πέρασε στην ΕΕΣΥΠ, η οποία ετοιμάζεται να διερευνήσει το σχετικό ενδεχόμενο για αναπτυξιακούς κυρίως λόγους, ώστε να αναλάβουν οι παραχωρησιούχοι τη χρηματοδότηση και υλοποίηση νευραλγικών επενδύσεων σε υποδομές και εξοπλισμό όπως και για την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών. Φυσικά αυτό δεν μπορεί να γίνει σε όλα τα αεροδρόμια, εξηγούν πηγές του Δημοσίου, καθώς κάποια εξ αυτών «φιλοξενούν» καίριες υποδομές της Πολεμικής Αεροπορίας.
Τα 23 αεροδρόμια έχουν ήδη κατηγοριοποιηθεί με βάση την επιβατική τους κίνηση και το δυνητικό επενδυτικό ενδιαφέρον σε τρεις ομάδες ή clusters.
Η πρώτη ομάδα είναι αυτή με αεροδρόμια που έχουν άνω των 100.000 επιβατών ετησίως και αυτά βρίσκονται στην Κάρπαθο, στη Χίο, στην Καλαμάτα, στην Αλεξανδρούπολη και στον Αραξο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Pages